۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۱۵
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85210889
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری سارقان تلفن همراه و تجهیزات داخل خودرو در البرز

کرج - ایرنا - رییس پلیس آگاهی البرز گفت: سه سارقی که با شیوه کش روزنی اقدام به سرقت تلفن همراه متصدیان اصناف در شهرهای فردیس و کرج می کردند در این استان دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حکمت اله شجاعی" روز شنبه اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت تلفن همراه با شیوه کش رو زنی در شهرهای کرج و فردیس، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان با حضور در مناطق وقوع سرقت و به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی رد پای یکی از سارقان سابقه‌دار در این سرقت‌ها شده و با شناسایی مخفیگاه او در یکی از شهرهای استان تهران، با دریافت نیابت قضایی به مخفیگاه او اعزام و در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده و ۲ تن از همدستانش را دستگیر کردند.
شجاعی اضافه کرد: متهمان در بازجویی ماموران منکر هرگونه انجام سرقت بودند اما با مشاهده مستندات غیر قابل انکار پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۲۴ فقره سرقت تلفن همراه با شیوه کش روزنی اعتراف کردند.
وی در خصوص شیوه و شگرد متهمان گفت: این افراد به صورت گروه‌های ۲ نفره با حضور در اصناف مختلف از جمله موبایل فروشی و داروخانه‌ها یکی از آنها حواس متصدی صنف را درگیر خود کرده و دیگری در اقدامی سریع تلفن همراه مالباخته را سرقت می‌کرد.
رییس پلیس آگاهی البرز با بیان اینکه یک مالخر اموال مسروقه در این خصوص در شهر تهران دستگیر شد، گفت: با تلاش‌های صورت گرفته تمامی مالباختگان این پرونده شناسایی و برای انجام مراحل قانونی به همراه متهمان به مراجع قضائی معرفی شده اند.
سارق سابقه دار تجهیزات خودرو با ۴۰ فقره سرقت در البرز

دستگیری سارقان تلفن همراه و تجهیزات داخل خودرو در البرز

فرمانده انتظامی فردیس از دستگیری سارق محتویات داخل خودرو در حین سرقت خبر داد و گفت: این سارق سابقه دار به ۴۰ فقره سرقت اعتراف کرده است.

سرهنگ "کامران ملکی" اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان فردیس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران با تشکیل گشت های ویژه نامحسوس و گشت زنی هدفمند، موفق به شناسایی فردی می شوند که در حال باز کردن یکی از خودروهای پارک شده کنار خیابان بوده و با دیدن ماموران پا به فرار می گذارد.
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس بیان کرد: با اقدام به موقع و سریع ماموران، متهم دستگیر شده و در تحقیقات تکمیلی به ۴۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف می کند.
ملکی افزود: از این سارق سابقه دار یک تیغه سلاح سرد، دو عدد تیغ مخصوص باز کردن درب خودرو و یک عدد سیم چین کشف شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha