۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۱۷
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 85211934
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۲۵ هزار واحد طرح جهش تولید مسکن در گیلان اجرایی شده است

رشت - ایرنا - استاندار گیلان با بیان اینکه اشتغال و مسکن ۲ برنامه راهبردی دولت است، گفت: هم اینک در مجموع ۲۵ هزار و ۱۴۶ واحد در قالب طرحجهش تولید مسکن در گیلان در حال ساخت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله عباسی روز یکشنبه در مراسم افتتاح واحدهای مسکونی طرح جهش تولید مسکن در استان که به صورت نمادین در فاز۲ مجتمع یاس همزمان با سراسر کشور انجام شد، افزود: در تحقق اشتغال از برنامه جلوتر هستیم اما باید در حوزه ساخت مسکن نیز با وجود محدودیت های زمین در این خطه اهتمام مضاعف شود که تا دراجرای این طرح جزو استان های برتر باشیم و گامی موثر در خانه دار شدن اقشار ضعیف برداریم.

وی در ادامه درزمینه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان بیان کرد: ۱۱۹هزار و ۳۸ نفر برای این طرح ثبت نام کردند که از این تعداد ۲۶ هزار و ۴۲۱نفر واجد شرایط بودند.

نماینده عالی در دولت گیلان ادامه داد: تا کنون حدود هفت هزار نفر از واجدین شرایط وجه اولیه را واریز کرده اند.

وی اظهار کرد: در بخش جوانی جمعیت‌ بیش از ۹۰۹ خانواده واجد شرایط شناخته شدند که برای ۲۳۵ خانواده پرونده تشکیل شده است.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم سرعت عمل بیشتر در ساخت واحدهای جهش تولید مسکن افزود: شرایط آب و هوایی گیلان به گونه ای است که باید در نیمه اول سال بخش عمده کار پیش برود بنابراین با وجود اینکه در این طرح به ویژه در بخش مسکن روستایی در قالب نهضت ملی مسکن از برنامه جلوتر هستیم، انتظار می رود، سرعت کار بیشتر باشد.

وی بر استفاده از ساخت و سازهای مدرن و دانش روز دنیا در اجرای طرح جهش تولید مسکن تاکید و تصریح کرد: برای سرعت بخشیدن به پروژه ها و همزمان رعایت استانداردها باید از دانش روز دنیا و ساخت و سازهای مدرن بهره گرفته شود.

همزمان با افتتاح پروژه های جهش تولید مسکن در کشور با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور، ۲ هزار و ۶۴ واحد مسکن در قالب جهش تولید مسکن اعم از مسکن شهری، روستایی، مددجویی کمیته امداد و مددجویی بهزیستی در استان گیلان نیز بهره‌برداری شد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha