سه طرح اقتصادی در شاهرود افتتاح شد

شاهرود - ایرنا - اقامتگاه بوم‌گردی قلعه نو خرقان، طرح اصلاح باغ‌ها (طرح فراز) و شرکت اسواران صنعت آسیا، با حضور استاندار سمنان در شاهرود افتتاح و بهره‌برداری شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این طرح‌های اقتصادی با حضور محمدرضا هاشمی استاندار سمنان، حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه، ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود و جمعی از مدیران و مسئولان استان و شهرستانی، عصر یکشنبه در چهارمین روز از هفته دولت بهره‌برداری شد.

ابوطالب جلالی در حاشیه افتتاح این طرح‌های اقتصادی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای بهره‌برداری از این سه طرح اقتصادی در مجموع ۱۰۳ میلیارد و ۶۸۶ میلیون ریال هزینه شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح‌ها با مشارکت بخش خصوصی انجام شد، ابراز کرد: اقامتگاه بوم‌گردی قلعه نو خرقان از طرح‌های اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اعتباری بالغ بر ۲۷ میلیارد و ۱۳۶ میلیون ریال افتتاح شد.

ایجاد پنج شغل با راه‌اندازی اقامتگاه بوم‌گردی

فرماندار ویژه شاهرود به راه‌اندازی این اقامتگاه بوم‌گردی و ایجاد اشتغال برای پنج نفر اشاره کرد و افزود: ۱۶ میلیارد و ۱۳۶ میلیون ریال آورده متقاضی و ۱۱ میلیارد ریال وام به منظور اجرای این طرح هزینه شد.

جلالی از اجرای طرح اصلاح باغ‌ها (طرح فراز) در مجموعه شرکت سیمان شاهرود خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح ۲۵ میلیارد ریال آورده متقاضی و ۷۰۰ میلیون ریال وام، در مجموع ۲۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شد.

فرماندار ویژه شاهرود به افتتاح شرکت اسواران صنعت آسیا در شهرک صنعتی شاهرود با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال اشاره کرد و افزود: ۴۸ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال آورده متقاضی و یک میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال وام برای اجرای این طرح هزینه شد.

غبارروبی گلزار شهدا، افتتاح همزمان طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود، نشست شورای عالی مسکن کشور، تحویل کلید ۶۲۸ واحد مسکونی به متقاضیان، افتتاح سه طرح اقتصادی و دیدار با خانواده شهیدان میرکریمی از برنامه‌های سفر یکروزه استاندار سمنان در این شهرستان بود.

به گزارش ایرنا، همزمان با هفته دولت امسال ۲۱۷ طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود با اعتباری بالغ بر ۲۲ هزار ۲۴۵ میلیارد و ۳۷ میلیون ریال بهره‌برداری و کلنگ زنی شد.

۱۷۶ طرح عمرانی و ۲۴ طرح اقتصادی در مجموع با اعتبار ۶ هزار و ۸۹۶ میلیارد و ۵۶۲ میلیون ریال افتتاح شد و عملیات اجرایی ۱۷ طرح عمرانی و اقتصادی نیز با اعتباری بالغ بر ۱۵ هزار و ۳۴۸ میلیارد و ۴۷۵ میلیون ریال آغاز شد.

شهرستان شاهرود در شرق استان سمنان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha