استاندار سمنان: منش شهید رجایی و مکتب سردار سلیمانی در دولت سیزدهم جلوه‌گر است

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان با اشاره به دستاوردهای دولت آیت الله سیدابراهیم رئیسی در بخش‌های مختلف، گفت: دولت سیزدهم راهبرد خدمتگزاری خود را از منش شهید رجایی و مکتب سردار سلیمانی برگرفته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی روز سه شنبه در نشست شورای اداری و آیین افتتاح همزمان طرح های عمرانی و اقتصادی شهرستان گرمسار در هفته دولت در سالن اجتماعات دانشگاه این شهر، افزود: در هفته دولت در شهرستان گرمسار ۷۱ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر پنج هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی ۲۰ پروژه عمرانی و اقتصادی نیز با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال آغاز شد.

وی تاکید کرد: امروز منش و فرهنگ شهید رجایی و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی، منش دولت سیزدهم، دولت آیت الله دکتر رئیسی است، مردم‌داری، تکریم‌ارباب رجوع، تلاش برای گره‌گشایی از کار مردم و خدمتگزاری صادقانه به آنها، رمز موفقیت دولت سیزدهم است.

وی بیان کرد که بیش از پنجهزارمیلیارد ریال طرح نیمه تمام از ابتدای آغاز بکار دولت در کشور وجود داشت، دولت سیزدهم در راستای تکمیل این پروژه ها گام برداشت و به همین واسطه پروژه جدید در حوزه دولتی کلنگ زنی نشد.

استاندار سمنان اعتماد مردم را بالاترین سرمایه اجتماعی کشور دانست، ادامه داد: برای راستای گره‌گشایی از کار مردم، طی ۲ سال گذشته به ۳۲۷ روستا سفر انجام و بیش از ۵۰۰ مصوبه برای حل مشکلات و موانع، در نظر گرفته شد.

وی به نمونه ای از بازگشت واحدهای راکد گذشته به چرخه تولید اشاره و اضافه کرد: امروز با اقدامات صورت گرفته توسط ستاد احیا واحد های راکد استان، کارخانه کاشی هفت آسمان(سمند سابق) پس از ۱۷ سال به چرخه تولید بازگشت.

استاندار سمنان افزود: اجرای ۳۰ هزار واحد مسکونی جدید در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید ایوانکی، ارتقاء اقتصادی و تحول مطلوبی را برای شهرستان گرمسار به همراه خواهد داشت.

استاندار سمنان: منش شهید رجایی و مکتب سردار سلیمانی در دولت سیزدهم جلوه‌گر است

افزایش ۷۱ درصدی اعتبار طرح‌های هفته دولت در گرمسار

فرماندار گرمسار نیز در این آیین گفت: مجموع اعتبارات طرح های عمرانی و اقتصادی قابل افتتاح و کلنگ‌زنی این شهرستان در هفته دولت امسال بالغ بر هشت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال است که به نسبت سال گذشته ۷۱ درصد رشد داشت.

رضا خانی با اشاره به وحدت و انسجام در مباحث مدیریتی شهرستان گرمسار، ابراز داشت: انتقال آب شیرین به‌ گرمسار، جاده گرمسار- سیمین دشت، و سیلوی گندم گرمسار، از جمله طرح هایی است که با پیگیری های استاندار با سرعت خوبی در حال اجراست.

۴۳واحد راکد گرمسار به تولید بازگشت

نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اینکه سمنان جزو استانهایی است که در دولت سیزدهم درخشش خوبی داشته است، بیان کرد: دولتی صادق تر از دولت آیت الله رئیسی و دولت مردمی سیزدهم‌ نیست.

اردشیر مطهری با قدردانی از تلاش های استاندار سمنان در خصوص ابرپروژه آبرسانی به شهرستان گرمسار، این طرح را از برکات دولت سیزدهم دانست و افزود: ۴۳ واحد ۱۰۰ درصد راکد در حوزه شهرستان گرمسار با تلاش ها و پیگیری های مدیریت استان سمنان به چرخه تولید بازگشت.

وی یادآور شد: رسیدگی و توجه ویژه ای نیز دربحث پیگیری امور مرتبط با نانوایان شهرستان های گرمسار و آرادان در خصوص سهمیه آرد و ارائه آموزش های لازم به آنها وجود دارد.

سالن آمفی تئاتر دانشگاه گرمسار، افتتاح و بهره برداری از کارخانه تولید خوراک دام و طیور با ظرفیت تولید ۲۵ هزار تن خوراک طیور به شکل پلیت و سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۲۵ نفر، کارخانه پولاد فرآور کاوه(تولیدکننده انواع سازه های فلزی)، کارخانه نیکان فرسام کویر(تولیدکننده محصولات بتنی پیش‌ساخته) ازجمله طرح هایی بود که امروز در شهرستان گرمسار افتتاح شد.

گزارش خبرنگار ایرنا، ۸۱۱ طرح عمرانی، زیربنایی و اقتصادی با صرف اعتبار ۲۹ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال، هفته دولت سال ۱۴۰۲ در استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسد که شامل ۷۵۲ طرح عمرانی با اعتبار ۲۹ هزار میلیارد ریال و ۵۹ طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری با همراهی بخش خصوصی با صرف اعتبار هشت هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۵۵۳ نفر می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha