مرکز خدمات جامع سلامت نواب همدان بهره برداری شد

همدان- ایرنا- همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، مرکز خدمات جامع سلامت «نواب» در محله منوچهری شهر همدان با حضور فرماندار، نماینده مجلس و جمعی از مسئولان بهداشت بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان روز دوشنبه در آیین بهره برداری از این طرح گفت: احداث واحد بهداشت نواب نیز از سال ۱۳۹۶ در زمینی به وسعت ۵۵۸ متر مربع در ۲ طبقه به منظور زیر پوشش قرار دادن ۱۹ هزار و ۷۸۱ نفر آغاز شد که با ۹۵ میلیارد ریال اعتبار آماده بهره برداری شد.

فاطمه ترکمان اسدی بیان کرد: از نظر فنی این طرح دارای ویژگی هایی همچون اسکلت فلزی، سقف کامپوزیت و نمای سنگ و آجر ترکیبی است.

وی با بیان اینکه این مرکز یک تیم کامل سلامت را درون خود دارد،اضافه کرد: ۱۴ نیرو شامل پزشک، دندان پزشک، ماما، مراقبان سلامت، کارشناسان سلامت محیط کار، کارشناسان روانشناسی، مشاوران و کارشناسان تغذیه در این محل به مراجعان خدمات ارائه می دهند.

مرکز خدمات جامع سلامت نواب همدان بهره برداری شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: پایگاه نواب و منوچهری درون مرکز خدمات جامع سلامت نواب به مراجعان خدمات بهداشتی ارائه می کنند.

ترکمان اسدی گفت: همزمان با هفته دولت در این استان هفت طرح بهره برداری و عملیات اجرایی سه مرکز بهداشت آغاز می شود که طرح های آماده افتتاح این استان شامل پایگاه بهداشتی امزاجرد، مرکز بهداشت نواب، مرکز بهداشت اعتمادیه در شهرستان همدان، پایگاه ملابداغ در رزن، سرجو در ملایر، خانه بهداشت تاریکدره نهاوند و انبار داروئی کبودرآهنگ است.

به گزارش ایرنا، هفته دولت امسال ۱۰۰۴ طرح مختلف عمرانی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی به ارزش ۱۶۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در این استان بهره برداری و عملیات اجرایی ۱۷۵ طرح عمرانی با اعتبار ۳۹۹ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha