مرکز خدمات جامع سلامت در همدان بهره برداری شد

همدان- ایرنا - همزمان با ششمین روز از هفته دولت مرکز خدمات جامع سلامت شهری اعتمادیه همدان با حضور معاون وزیر بهداشت و استاندار همدان بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون اجرایی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان روز سه شنبه در آیین بهره برداری از این طرح گفت: ساخت این مرکز از سال ۱۳۹۶ در زمینی به مساحت ۶۶۵ مترمربع در پنج طبقه آعاز شد.

«جواد جوزی» افزود: برای بهره برداری از این طرح ۹۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و دانشگاه علوم پزشکی همدان هزینه شده است.

وی مشخصات فنی این طرح را اسکلت فلزی، سقف کامپوزیت، نما سنگ و آجر عنوان کرد و ادامه داد: در محل این ساختمان، مرکز و پایگاه سلامت ضمیمه اعتمادیه و پایگاه سلامت چمران( از مجموعه مرکز خدمات جامع سلامت شهری امام خمینی) مستقر شده است.

معاون اجرایی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان خاطر نشان کرد: ۱۶ نفر پرسنل شاغل در این مجموعه شامل پزشک، ماما، کارشناس سلامت روان، مراقبان سلامت، کارشناس سلامت محیط و کار و کارشناس فناوری اطلاعات سلامت در این مجموعه به مراجعان خدمات می دهند.

جوزی گفت: این مرکز جمعیت افزون بر ۳۰ هزار نفر از ساکنان شهر همدان را زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی قرار داده است.

وی اظهار کرد: مرکز خدمات جامع سلامت شهری اعتمادیه همدان با مشارکت ۵۰ درصدی خیر نیک اندیش مرحوم عبدالرضا پورحسینی و ۵۰ درصدی دانشگاه علوم پزشکی همدان اجرایی شد.

به گزارش ایرنا، هفته دولت امسال ۱۰۰۴ طرح مختلف عمرانی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی به ارزش ۱۶۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در این استان بهره برداری و عملیات اجرایی ۱۷۵ طرح عمرانی با اعتبار ۳۹۹ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha