طرح نظارتی اربعین اداره استاندارد کرمانشاه به فرودگاه و راه‌آهن رسید

کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل استاندارد کرمانشاه گفت: طرح ویژه نظارتی اربعین حسینی (ع) توسط اداره استاندارد به ایستگاه راه‌آهن و فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی رسید.

«مهدی حسین پور» روز سه‌شنبه به ایرنا افزود: در بازرسی بعمل آمده توسط کارشناسان آخرین وضعیت استانداردسازی راه آهن و فرودگاه بین المللی کرمانشاه مورد پایش قرار گرفت و نواقص اعلام و مقرر شد در کمترین زمان ممکن این نواقص را در جهت رفاه زائرین و بهبود خدمات ارایه شده به مسافران برطرف کنند.

وی اظهار کرد: در ایام اربعین حسینی بازرسی از کالاهای مشمول استاندارد اجباری و حوزه خدمات به منظور کنترل کیفی وکمی کالا و خدمات در جهت رفاه حال مسافرین تا پایان اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

مدیرکل استاندار کرمانشاه اعلام کرد: شهروندان می‌توانند گزارش عرضه کالاهای بی‌کیفیت و حوزه خدمات را از طریق شماره تلفن ۱۵۱۷به صورت ۲۴ ساعته گزارش نمایند و همچنین از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۱۵۱۷ نسبت به اصالت پروانه کاربرد نشان استاندارد اطلاع پیدا کنند.

روزانه هزاران زایر با وسیله شخصی و یا خودروهای عمومی، قطار و هواپیما برای عزیمت به عراق و انجام مراسم اربعین حسینی (ع) وارد کرمانشاه می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha