۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۵۸
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85214881
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندارهمدان: دولت با استفاده از ظرفیت‌های مردمی توانایی حل مشکلات را دارد

همدان- ایرنا- استاندار همدان با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت‌های مردمی در جهت برون رفت از مشکلات ضروری است گفت: دولت با استفاده از ظرفیت‌های مردمی می‌تواند مسائل و مشکلات را رفع کند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان،«علیرضا قاسمی‌فرزاد» روز سه شنبه در مراسم افتتاح همزمان ۷۷ زمین چمن مصنوعی درون مدرسه‌ای استان به مناسبت هفته دولت افزود: دولت مردمی تلاش کرد در طول ۲ سال که مسئولیت را به عهده گرفته، مشکلات را کنار بزند و با وجود تنگناها، توفیقات خوبی در عرصه‌های مختلف کسب کرده است.

استاندار همدان ادامه داد: دولت ایران قوی در عرصه‌های علم و دانش، صنعت، کشاورزی، دیپلماسی و سایر بخش‌ها توفیقات ارزشمندی کسب کرده است که همه موفقیت‌ها با لطف‌ خداوند، برکت خون شهدا، انسجام مردم و راهبری مقام معظم رهبری(ع) به دست آمده است.

قاسمی فرزاد گفت: امروز با وجود تمام تحریم‌ها و فشارها روز به روز گشایش و پیشرفت در اقدام و عمل را در سطح ملی شاهد هستیم.

هزینه ساخت هر زمین چمن مصنوعی یک میلیارد و ۵۰۰ تا ۲ میلیارد تومان است که بخشی از آن توسط دستگاه اجرایی تأمین شده است.

به گزارش ایرنا، هفته دولت امسال ۱۰۰۴ طرح مختلف عمرانی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی به ارزش ۱۶۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در این استان بهره برداری و عملیات اجرایی ۱۷۵ طرح عمرانی با اعتبار ۳۹۹ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha