۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۳۱
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85215560
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: ۱۰۰۴ طرح در همدان در حال بهره برداری است

۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۳۱
کد خبر: 85215560
استاندار: ۱۰۰۴ طرح در همدان در حال بهره برداری است

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: هزار و چهار طرح طی هفته دولت با تلاش جهادی دولتمردان با اعتبار ۱۶۵ هزار میلیارد ریال در نقاط مختلف استان در حال بهره برداری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «علیرضا قاسمی فرزاد» روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر که در محل مسجد مهدیه برگزار شد، افزود: شهیدان رجایی و باهنر اسوه های تقوا بودند و امام راحل درباره شهید رجایی فرمودند:«رجایی کسی بود که به ریاست غلبه کرد چراکه روحیه ایشان در زمان دستفروشی و ریاست‌جمهوری تفاوت نکرد».

وی با بیان اینکه شهیدان دولت ۲ مدیر در تراز انقلاب اسلامی بودند، تاکید کرد: ساده زیستی آنها الگویی برای همه مدیران است چون آنها به عنوان مدیران راستین خود را با ادبیات خادمی برای مردم معرفی می کردند و همواره در مسیر خدمت رسانی صادقانه بودند.

استاندار همدان گفت: دولت سیزدهم در شرایطی سخت مسوولیت کشور را برعهده گرفت و در زمانی بر ویروس کرونا فائق آمد که بسیاری از کشورهای پیشرفته هنوز درگیر آن بودند.

وی احیای چهار هزار واحد و کارخانه به تعطیلی کشیده شده از قبل و رساندن تورم به زیر ۲۶ درصد رسیده را از نقاط قوت دولت سیزدهم عنوان کرد.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: دولت با تلاش در عرصه علمی و دفاعی توانست کشور را به نقطه قابل قبولی از قدرت در صحنه بین المللی برساند.

وی یادآور شد: اکنون شاهد انتقال ارکان قدرت از غرب به شرق هستیم و امروز باقدرت گیری شرق، نظام امپریالیسم در جهان به مشکل برخورده و تحولات بزرگ در حال رقم خوردن است.

استاندار همدان با بیان اینکه دولت تلاش همه جانبه را برای توسعه کشور آغاز کرده است، افزود: یکی از طرح های بزرگ در استان ساخت مجموعه بنکداران به مساحت ۵۰ هکتاری و با همراهی بخش خصوصی و سرمایه ۱۰۰ هزار میلیارد ریالی با ۶۰۰ واحد در حال بهره برداری است که می تواند منطقه غرب کشور را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی به طرح آغاز ساخت پروژه بزرگ این سینا با اعتبار ۲۰۰ هزار میلیارد ریالی اشاره و تصریح کرد: این پتروشیمی خوراک ۸۰ هزار تنی مصوب دارد و وزارت نفت آن را باید به این پتروشیمی تحویل دهد.

قاسمی فرزاد بیان کرد: با آغاز پروژه ابن سینا ۲۴ هزار میلیارد ریال اعتبار در بانک های استان به جریان می افتد تاکید کرد: این مبلغ می تواند در رشد و آبادانی استان موثر باشد و امیدواریم این پروژه حداکثر ظرف چهار سال به بهره برداری برسد.

وی از آغاز احداث بزرگترین کارخانه شیشه خودرو خاورمیانه تا سال آینده خبر داد و تاکید کرد که طرحهای بزرگ صنعتی حداکثر در استان باید طی یا ۲ سال به بهره برداری برسد.

استاندار همدان ادامه داد: در زمینه ساخت مسکن در استان تحولی ایجاد شده است و با اختصاص ۱۴۵ هکتار برای ساخت مسکن در همدان روند خانه دار شدن مردم را شاهد هستیم.

وی در اختیار گذاشتن مسکن روستایی در استان همدان را یکی دیگر از اقدامات دولت برای خانه دار شدن روستائیان دانست و یادآور شد: در رزن ۹۰ هکتار زمین برای ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در حال آماده سازی است.

قاسمی فرزاد با گرامیداشت اربعین حسینی گفت: ۱۵۰ موکب در استان مشغول خدمت رسانی به زائران هستند و تاکنون ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار خودرو از ۲۷ مرداد از استان عبور کرده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha