۸ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۴۵
کد خبر: 85215302
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار:  ۱۰۰ درصد اعتبارات زرندیه جذب شد

۸ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۴۵
کد خبر: 85215302
فرماندار:  ۱۰۰ درصد اعتبارات زرندیه جذب شد

ساوه - ایرنا - فرماندار زرندیه گفت: ۱۰۰ درصد اعتبارات سال مالی ۱۴۰۱ این شهرستان جذب و برای تکمیل طرح های نیمه تمام هزینه شد.

« ابوالقاسم مهری» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از محل اعتبارات سال مالی ۱۴۰۱ برای این شهرستان ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار استانی مصوب شده بود که با تلاش های انجام شده توسط دستگاه های اجرایی تا کنون ۱۰۰ درصد این میزان جذب شده است.
وی با بیان اینکه عملکرد دستگاه های اجرایی زرندیه نشات گرفته از فعالیت های عمرانی گوناگون و بر اساس قانون ابلاغ شده است افزود: در یکسال گذشته خدمات مختلفی از سوی این دستگاه ها برای تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام بخش کشاورزی از جمله بهسازی انهار زراعی و قنوات، احداث استخرهای ذخیره، تحقق ۷۰ درصدی طرح بهارستان شرکت برق در روستاها، تکمیل طرح ۴۰ کیلومتری فیبر نوری در پنج شهر مامونه، پرندک، زاویه و خشکه رود، احداث مسیرهای روستایی، روکش آسفالت آزاد راه تهران - ساوه و جاده قدیم این مسیر، اصلاح روشنایی پل رنگرز انجام شده است.
وی اظهار کرد: از محل اعتبارات استانی ۱۴۰۲ نیز بودجه این شهرستان با حدود ۳۷ درصد افزایش به ۸۵۰ میلیارد ریال رسیده و ارتقای زیرساخت های مخابراتی، راه روستایی، فرهنگی و امکانات فیزیکی مدارس از جمله رویکردها در هزینه کرد این اعتبارات است.
شهرستان زرندیه با جمعیت حدود ۸۰ هزار نفر به مرکزیت شهر مامونیه در ۷۰ کیلومتری تهران، ۳۰ کیلومتری ساوه و ۲۰ کیلومتری شهر جدید پرند واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha