۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۳۱
کد خبرنگار: 1013
کد خبر: 85216452
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهردار : تجهیزات مدیریت شهری در خدمت تکمیل بزرگراه شمالی کرج است

کرج - ایرنا- شهردار کرج با اشاره به اهمیت ترافیکی پروژه بزرگراه شهید سلیمانی در شمال این کلانشهر اعلام کرد: مدیریت شهری کرج ماشین آلات و تجهیزات لازم را برای تکمیل این پروژه بزرگراهی پای کار آورده است.

به گزارش ایرنا، مهرداد کیانی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از پروژه بزرگراهی در دست ساخت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کرج افزود: اکنون روند ساخت این پروژه مهم شتاب گرفته و در آینده نزدیک بخشی از آن زیر بار ترافیک می رود.

وی ادامه داد: موانع مختلفی مانع اجرای این پروژه بود که برداشته شده و تلاش ها بر تکمیل این پروژه ها تا اوایل سال آینده معطوف شده است.

شهردار کرج گفت : مدیریت شهری کرج تکمیل ۲ پروژه قطار شهری و بزرگراه شمالی را در اولویت قرار داده و در زمان حاضر بخش زیادی از بودجه و امکانات شهر به این پروژه ها اختصاص یافته است.

شهردار : تجهیزات مدیریت شهری در خدمت تکمیل بزرگراه شمالی کرج است

کیانی گفت : تکمیل بزرگراه شهید سلیمانی نقش موثری در روان سازی ترافیک آزاد راه های تهران - کرج و شهید همت دارد و بخشی از ترافیک ورودهای شرقی و غربی کرج به بزرگراه شمالی انتقال خواهد یافت.

به گزارش ایرنا عملیات ساخت بزرگراه شهید سلیمانی به طول حدود ۱۸ کیلومتر از تیرماه سال ۱۳۹۵ با پیش بینی اعتبار اولیه ۱۰هزار میلیارد ریال آغاز شد که کمبود اعتبار و موانع دیگر در مسیر پروژه سبب کندی روند ساخت آن شد.

اکنون این پروژه حدود ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که هفت کیلومتر آن آماده بهره برداری است.

شهردار : تجهیزات مدیریت شهری در خدمت تکمیل بزرگراه شمالی کرج است

بلندترین پل ارتباطی خاورمیانه به ارتفاع ۱۳۶ متر و طول حدود ۹۰۰ روی رودخانه کرج و در مسیر این بزرگراه با حدود ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است.

طبق اظهارات کارشناسان امور حمل و نقل با تکمیل بزرگراه شهید سلیمانی بیش از ۱۱ درصد ترافیک ورودی های کلانشهر کرج روان سازی خواهد شد.

برای تکمیل این بزرگراه حدود ۶۵ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است که وزارت راه و شهرسازی تامین ۵۰ درصد آن را متقبل شود و مابقی از محل منابع استانی و شهرداری کرج تامین خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha