۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۵۱
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85216614
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار خراسان جنوبی: شاهد ریل گذاری درست دولت هستیم

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: در حوزه‌های اقتصاد، معیشت و زیرساختی اتفاقات بزرگی در حال انجام است که نشان‌ از ریل گذاری درست دولت دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا جواد قناعت روز پنجشنبه در آیین افتتاح طرح احداث مخزن پنج هزار مترمکعبی شهر اسلامیه افزود: عده‌ای به ظاهر انقلابی نگاهشان به سیستم مدیریتی، خاص و مبتنی بر اسلام ناب نبود لذا در مدیریت کشور نگاه‌های تکنوکراتی حاکم بود و پیشرفت را به هر قیمتی می‌خواستند.

وی عنوان کرد: وقتی نگاه‌های انقلابی حاکم می‌شود، عدالت را محور کار توزیع اعتبارات، حل مشکلات مردم و توجه به حوزه زیرساخت‌ها قرار می‌دهند.

استاندار خراسان جنوبی به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با دولتمردان اشاره کرد و گفت: معظم له تاکید داشتند برخی مشکلات و چالش‌ها هنوز وجود دارد و در حوزه اطلاع رسانی ضعیف هستیم اما در بخش اقتصاد، معیشت و زیرساختی اتفاقات بزرگ و میمونی اتفاق می‌افتد که نشان از ریل گذاری درست است.

قناعت با اشاره به تمجید رهبری از دولت، بر قابل قیاس نبودن اقدامات دولت سیزدهم نسبت به قبل تاکید کرد و افزود: طی ۲ سال اخیر یکهزار و ۸۵۰ هکتار زمین به حوزه شهری استان الحاق شد و چهار هزار هکتار در حال آماده سازی است در حالی که طی هشت سال قبل تنها ۱۲ هکتار الحاق زمین داشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: در همین ۲ سال گذشته در شهرستان سرایان ۸۰ کیلومتر روکش آسفالت انجام شد که باید اطلاع رسانی لازم انجام شود.

قناعت با بیان اینکه باید با همین جهش در راستای حل مشکلات و توسعه استان حرکت کنیم، گفت: خط انتقال آب از دریای عمان و خلیج فارس در دستورکار دولت قرار دارد که کار بزرگی است.

وی با اشاره به توجه ویژه به حوزه زیرساختی و معادن خراسان جنوبی، بیان کرد: در چهار سال اول دولت سیزدهم اثرات آن را خواهیم دید به شرط اینکه وحدت و یکپارچگی و پیگیری‌های مستمر در دستور کار مسئولان دولتی باشد.

استاندار خراسان جنوبی در ادامه سفرهای شهرستانی خود برای حضور در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های ویژه هفته دولت، امروز (پنجشنبه) به شهرستان فردوس رفت.

حضور در مراسم افتتاح ترمینال ضبط پسته، مجتمع خدماتی رفاهی، آسفالت معابر روستایی خانیک و اصلاح و توسعه شبکه برق روستای امرودکان به نمایندگی از ۹ پروژه برق‌رسانی از جمله برنامه‌های این سفر است.

همچنین کلنگ‌زنی مخزن ذخیره پنج هزار مترمکعبی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای سفر استاندار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha