۱۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۲۵
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85217076
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار پروژه ورزشی شاخص خراسان جنوبی تکمیل شد

بیرجند- ایرنا- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: به همت دولت سیزدهم چهار پروژه ورزشی نیمه تمام در حوزه دانش آموزی تا مهر امسال به بهره برداری می رسد.

حامد رخسارپور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با بهره برداری از این پروژه‌ها جمعا بالغ بر پنج هزار متر مربع به فضای ورزشی موجود اضافه می‌شود.

وی یادآور شد: این پروژه‌ها شامل،استخر دانش آموزی زیرکوه،سالن شهدای معلم طبس،سالن ورزشی ریحانه النبی قاین و سالن تیراندازی شهپر بیرجند است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با بیان اینکه برای تکمیل این پروژه‌های نیمه تمام بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار از محل سفر رئیس جمهور به استان هزینه شده است عنوان کرد: مجموع اعتبارات بخش استانی و ملی در ۲ سال اخیر ۲۲۰ درصد رشد داشته طوری که از هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال در سال های۹۸ تا ۹۹ به پنج هزار و ۷۱۳ میلیارد ریال در سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل و بهره برداری از ۹۳ پروژه با ۲۹۳ کلاس درس از دیگر دستاوردهای دولت سیزدهم بوده که با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده و زیربنای آن ۳۵ هزار و ۵۲۶ متر مربع است.

رخسارپور گفت: همچنین در ۲ سال گذشته ۷۶ کلاس درس کانکسی حذف و سازه امن برای دانش آموزان احداث شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha