۱۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۴۸
کد خبر: 85217828
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قهرمانی‌های سریالی پرنده آینده‌دار یزدی همچنان ادامه دارد

یزد- ایرنا- "مریم کاظمی" قهرمان یزدی پرش سه گام ایران باز هم افتخار آفرید و در رقابت‌های قهرمانی کشور با پرش ۱۲ متر و ۳۴ سانتیمتر بر سکوی نخست ایستاد.

به گزارش ایرنا رکوردار دار پرش سه گام داخل سالن ایران در رقابت های قهرمانی کشور که نهم و دهم شهریور ماه امسال در تهران برگزار شد با کنار زدن همه رقبا باز هم بر سکوی نخست ایران ایستاد و برای یزد افتخار آفرید.

در این رقابتها بهترین ورزشکاران رشته های دو و میدانی کشور حضور داشتند و در پایان علاوه بر مریم کاظمی که طلا گرفت، دیگر ورزشکاران استان یزد سمیرا کردعلی در پرش با نیزه به مدال نقره دست یافت، ساناز امیری پور نقره صد متر را مال خود کرد و نازنین مالکی نیز در هفتگانه به مدال برنز دست یافت .

مریم کاظمی دختر ۲۳ ساله یزدی تاکنون بیش از ۴۰ مدال در رقابت های مختلف کشوری کسب کرده که ۳۱ مدال طلا بوده است و پنج مدال طلای خود از این تعداد را امسال به دست آورده است؛ این رقابتها شامل جام رمضان، جام خلیج فارس، ۲ مرحله از لیگ برتر باشگاهها و قهرمانی کشور است.

رکوردار و قهرمان پرش سه گام کشور، همچنین خود را برای رقابت های مرحله سوم و نهایی قهرمانی باشگاههای کشور در مهرماه، رقابت های قهرمانی داخل در دیماه و قهرمانی آسیا در اسفندماه آماده می کند و مصمم است در رقابت های آسیایی به روی سکو برود.

رکورد داخل سالن مریم کاظمی ۱۲ متر و ۸۶ سانتیمتر و رکورد فضای باز وی ۱۲ متر و ۶۱ است.

قهرمانی‌های سریالی پرنده آینده‌دار یزدی همچنان ادامه دارد

کاظمی، ورزش را از ۱۳ سالگی با دوچرخه سواری آغاز کرد و از ۱۵ سالگی به سمت دو و میدانی آمد؛ در اولین مسابقه آموزش و پرورش که شرکت کرد در سه ماده مقام اول را کسب نمود و بعنوان پدیده دوومیدانی معرفی و جذب هیات دوومیدانی یزد شد.

در گفتگوی کوتاهی که با مربی مریم کاظمی و نائب رییس هیات دو و میدانی استان یزد داشتیم وی حمایت صنایع و معادن و واحدهای تولیدی استان از ورزش این خطه و بخصوص ورزش های مدال‌آور را خواستار شد.

زهرا حکمت نژاد افزود: در صورت حمایت از ورزش دو و میدانی، زمینه برای کشف استعدادهای این رشته در استان و کسب افتخار برای مردم یزد فراهم است.

قهرمانی‌های سریالی پرنده آینده‌دار یزدی همچنان ادامه دارد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha