مشکلات ۵۰ واحد تولیدی و صنعتی استان مرکزی با حضور وزیر صمت و معاونان بررسی شد

اراک - ایرنا - مشکلات ۵۰ واحد تولیدی و صنعتی استان مرکزی روز شنبه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و ۲ معاون این وزارتخانه بررسی و راهکارها و دستورات لازم برای حل آنها ارایه و صادر شد.

به گزارش ایرنا، این مشکلات در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی همزمان در سه طبقه از سالن جلسات استانداری این استان مطرح و بررسی شد.

از این تعداد، مشکلات ۱۴ واحد تولیدی و صنعتی با حضور « عباس علی‌آبادی» وزیر صمت و بقیه با حضور معاون صنعت وزارت صنعت، معدن و تجارت و معاون صنایع کوچک و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایران بررسی شد.

اخذ وام برای توسعه و ارتقای خط تولید، تامین مواد اولیه، صادرات، وثیقه و ضمانت‌های بانکی، منابع مالی، همکاری نکردن بانک‌ها و جرایم بانکی بخشی از مشکلات مطرح شده در این نشست‌ها بود.

وزیر صنعت قبل از نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی، از فاز سوم خیرساز بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک بازدید کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت روز گذشته (جمعه) در شهرستان‌ زرندیه حضور یافت و بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان‌های فراهان، دلیجان، محلات و خمین، دیدار با صنعتگران و فعالان صنعتی استان و بهره‌برداری از چند طرح صنعتی و اقتصادی، شرکت در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی، حضور در شرکت واگن پارس مپنا و بازدید از خط تولید این شرکت، بازدید از طرح نویان فرداد(فولاد)، طرح آندسازی شرکت کربن صنعت امیرکبیر و شرکت ماهد آلومینیوم در شهرک صنعتی خیرآباد اراک از دیگر برنامه‌های وزیر صمت در امروز (شنبه) است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha