۱۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۳۱
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85218912
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کردستان در اجرای پروژه‌های مخابراتی در کشور پیشگام است

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: این استان در اجرای پروژه‌های مخابراتی با توجه به ظرفیت های موجود، جزو استان‌های پیشگام در کشور به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا روز یکشنبه در مراسم افتتاح ۱۲۸ پروژه مخابراتی استان که در سنندج برگزار شد، با اشاره به اینکه زیرساخت‌های ارتباطی از نیازهای اصلی استان است، اظهار کرد: به هر میزان تکنولوژی پیشرفت می کند سهم شرکت های مخابراتی و زیرساخت و فناروی اطلاعات در سرمایه گذاری و خدمات رسانی بیشتر می شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته افزون بر ۲ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در حوزه مخابرات در استان انجام شد، اضافه کرد: در پنج ماهه سال جاری بیش از سال گذشته سرمایه گذاری در این حوزه انجام شده که این مهم شاخص روشنی از ارائه خدمات به مردم و موفقیت این شرکت است.

استاندار کردستان بیان کرد: سرمایه‌گذاری انجام شده توسط مخابرات استان به صورت هدفمند و براساس اولویت ها و نیازهای شهرستان های مختلف انجام شده است.

زارعی‌کوشا ادامه داد: در یکی، دو دهه گذشته بیشتر تقاضای روستاییان بهره‌مندی از خطوط تلفن ثابت و همراه بود و امروز نیاز و مطالبه آنها فرق کرده و خواهان استفاده از اینترنت است.

وی یادآور شد: عملیات آبرسانی و برق‌رسانی به اتمام می رسد ولی در حوزه ارتباطی و مخابراتی سالانه و حتی گاهی روزانه هم نوع خدمات تغییر می یابد و نیاز به روزرسانی و ارتقا دارد بنابراین باید توجه به این حوزه بیشتر از گذشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha