لیگ دسته یک فوتبال؛ فجرسپاسی شیراز از سد داماش گیلان گذشت + فیلم  
بازی فجر سپاسی و داماش گیلان

شیراز- ایرنا - تیم فجر شهید سپاسی شیراز در هفته دوم مسابقات فوتبال دسته یک جام آزادگان از سد تیم داماش گیلان گذشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این بازی که شامگاه یکشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزارشد تیم میزبان با ۲ گل به برتری دست یافت.

هر ۲تیم که در هفته نخست این بازیها با شکست آغاز کرده بودند در این بازی به ویژه فجریهای میزبان مصمم بودند که بابرد بازی را پشت سربگذارند.

بازی با برتری تیم فجر آغاز شد و آنها در دقیقه ۱۰ روی دروازه داماش خطرناک ظاهر شدند که ضربه سعید زارع بازیکن فجر با برخورد به مدافع داماش به کرنررفت.

اما تیم داماش که در این دیدار آمده بود تا حداقل به یک امتیاز بازی برسد بازی خوبی را به نمایش گذاشت و در دقیقه ۱۱ روی یک ضد حمله صاحب فرصت شدند اما دفاع فجر اجازه نداد دروازه آنها تهدید شود.

بازی متعادل ۲ تیم

تا دقیقه ۲۰، بازی متعادل پیش می رفت اما این فجریها بودند که رفته رفته فشار خود را به حریف زیاد کردند و در دقیقه ۲۴ به گل رسیدند.

گل فجر

دراین لحظه بر روی ضربه خطایی که عباس بوعذار روی دروازه داماش ارسال کرد، محمد آژیر مدافع پیش تاخته تیم فجر توپ را به گل تبدیل کرد تا هواداران فجر و سرمربی این تیم خیالشان تا حدودی راحت شود.

تیم داماش که انتظار این گل را نداشتند در ادامه نیز دست به حمله زدند و در دقیقه ۲۹ هم می توانستند گل مساوی را به ثمر برساند اما مدافعان فجر اجاز ندادند میهمان به خواسته خود برسد.

فجریها هم در دقیقه ۳۱ روی اشتباه دروازه بان تیم داماش می توانستند به گل دوم برسند اما ازاین فرصت بهره نبردند و نیمه نخست با همان یک گل به سود فجر پایان یافت.

داماش نیمه دوم بهتربازی کرد

با شروع نیمه دوم تیم داماش برای جبران گل خورده بازی خوبی را نسبت به تیم میزبان انجام داد و شاگردان مهدی رجب زاده هم در این نیمه به دنبال ضد حمله بودند تا به گل دوم برسند که این اتفاق هم افتاد.

دقیقه ۶۰ بازی تیم داماش روی اشتباه مدافعان فجر صاحب فرصت خوبی برای گلزنی شدند اما امید قنبری بازیکن این تیم قدر این موقعیت را ندانست و توپ را به بالای دروازه فرستاد.

در حالی که تیم داماش عرصه را بر میزبان خود تنگ کرده و به دنبال گل مساوی بودند اسیرضد حمله فجریها شدند تا زمینه گل دوم تیم میزبان فراهم شود.

اخراج ، گل دوم فجر

دقیقه ۸۰، تیم میهمان اسیرضد حمله فجریها شد و در حالی که مهاجم فجربا دروازه بان داماش تک به تک شده بود توسط حسین خیری با خطا متوقف و این بازیکن با کارت قرمز از بازی اخراج و تیمش را ۱۰ نفره کرد.

دقیقه ۸۲ بر روی ارسال کاشته حامد بحیرایی این بار آرام عباسی با ضربه سر گل دوم تیم فجر را به ثمر رساند تا خیال این تیم و هوادارانش که به شدت تیم شهرشان را تشویق می کردند، راحت شود.

در ادامه بازی نیز تیم داماش که چیزی برای از دست دادن نداشت فشار زیادی روی دروازه تیم میزبان آورد اما دروازه بان و مدافعان تیم فجر اجازه ندادند میهمان به گل برسد و در نهایت این دیدار خوب با نتیجه ۲ بر صفر به سود فجرپایان یافت.

حدود سه هزار تماشاگر از این بازی دیدن کردند.

شهر راز شیراز و آریو اسلام شهر مساوی شدند

همچنین تیم شهر راز شیراز دیگر نماینده فارس در دسته یک در اسلامشهر تهران به مصاف تیم آریو این شهررفت که این بازی با نتیجه یک بر یک مساوی پایان یافت تا شاگردان ستار زارع سر مربی تیم شهر راز از ۲ بازی صاحب ۲ امتیازشوند.

در پایان هفته دوم تیم های مس سونگون تبریز، سایپا تهران و نفت و گاز گچساران با ۶ امتیاز به ترتیب اول تا سوم هستند.

تیم فجرسپاسی با سه امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار دارد و تیم شهر راز هم با ۲ امتیاز یازدهم است، داماش گیلان بدون امتیاز در رتبه شانزدهم قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، در مسابقات فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و چهارم را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha