آمادگی پلیس قشم برای خدمت به عزاداران پیامبر اکرم(ص) و دو سبط اکبرش

قشم - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان قشم گفت: پلیس برای خدمت و تامین نظم و امنیت آیین های عزاداری و هیات های مذهبی سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و دو سبط اکبرش در آخرین روزهای ماه صفر در سطح این شهرستان مرزی در آمادگی کامل به سر می برد.

سرهنگ مهراب کاظمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تسلیت فرا رسیدن سالروز رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام و شهادت ۲ سبط اکبرش افزود: تمامی عوامل این فرماندهی آماده تامین امنیت عمومی مورد نیاز برای برگزاری هر چه با شکوهتر آیین های عزاداری و سوگواری روزهای پایانی ماه صفر در مناطق مختلف شهری و روستایی سرزمین آب و آفتاب هستند.

وی ادامه داد: تمامی برنامه ریزی های لازم برای حضور شایسته پلیس در میان گروههای مختلف عزاداری و تامین امنیت و آسایش آنها با حفظ حرمت و قداست برنامه های سوگواری هیات های مذهبی در محافل عمومی و اختصاصی انجام پذیرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم توضیح داد: ماموران دیگر بخش‌های پلیس از جمله پلیس پیشگیری، پلیس آگاهی، پلیس امنیت و یگان امداد نیز به طور محسوس و نامحسوس در محل‌های برگزاری مراسم‌ها حضور داشته و امنیت عزاداران را برقرار خواهند کرد.

سرهنگ کاظمی با بیان اینکه ماموران انتظامی در نقاط مختلف این شهرستان مرزی مستقر هستند، اظهار داشت: قشموندان در صورت هرگونه نیاز به حضور پلیس، علاوه بر تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، می‌توانند به ماموران مستقر در سطح میادین و محلات نیز مراجعه کنند.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha