۳۱۰ هزار تردد در جاده‌های چهارمحال و بختیاری ثبت شد
عکس تزئینی است.

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش تردد در جاده های استان در روزهای پایانی تابستان گفت: در پنج روز منتهی به تعطیلات اخیر ۳۱۰ هزار و ۲۱۶ تردد در جاده‌های این استان ثبت شد.

به گزارش ایرنا، روح‌الله غلامی روز یکشنبه در خصوص آخرین وضعیت تردد در جاده‌های چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: از این میزان تردد ۱۳۸هزار و ۸۷۱ مورد مربوط به خودروهایی با پلاک‌های بومی است.

وی افزود: براساس آمار اعلام شده از ۲۰ تا ۲۵ شهریورماه جاری ۱۷۱ هزار و ۳۴۵ خودرو از استان‌های دیگر وارد چهارمحال و بختیاری شده‌اند.

غلامی تصریح کرد: در این مدت بیشترین پلاک‌های ثبت‌شده در جاده‌های چهارمحال و بختیاری مربوط به استان اصفهان با ۸۳ هزار و ۳۹۵ خودرو برابر ۲۶.۸۸ درصد و کمترین آمار مربوط به استان ایلام با ۱۲۶ خودرو درصد بود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به تردد خودروها در جاده‌های ترانزیتی یادآور شد: پُرترددترین محور چهارمحال و بختیاری در پنج روز اخیر جاده شهرکرد به فرُخ‌شهر اعلام شده است.

وی با اشاره به جابه‌جایی سه یک‌هزار و ۶۵۰ زائر مشهد مقدس از طریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان اظهار داشت: جابه‌جایی این زائران با ۵۲ دستگاه اتوبوس از ۱۸ تا ۲۵ شهریورماه جاری انجام شد.

به گزارش ایرنا، در حال حاضر چهارمحال و بختیاری دارای ۳۰۸ کیلومتر بزرگراه، ۷۳۲ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ راه فرعی و ۲ هزار و ۳۷۲ کیلومتر راه روستایی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha