۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۸:۴۶
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85232306
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶ پایگاه برگزاری مراسم "جشن عاطفه ها" در سلسله برپا شد

خرم آباد - ایرنا- مدیر کمیته امداد سلسله گفت: ۶ پایگاه برای برگزاری مراسم "جشن عاطفه ها" در این شهرستان برپا شده و مراکز نیکوکاری نیز در کنار این پایگاه ها، کار جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم را انجام می دهند.

"ایرج امیری" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: در سطح روستاها نیز، ترتیبی اتخاذ شده تا مدارس روستایی کمک های مردمی اهالی را برای کمک به تحصیل دانش آموزان کم بضاعت جمع آوری کنند.

وی با اشاره به تحت پوشش بودن ۵۷۶ دانش آموز شهرستان، عنوان کرد: پارسال مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی به تعداد ۱۴۰ نفر از این دانش آموزان پرداخت شد و امسال نیز به مابقی دانش آموزان تحت پوشش، کمک هزینه تحصیل پرداخت خواهد شد.

مدیر کمیته امداد سلسله با بیان اینکه همچنین ۱۳۹ دانشجو تحت پوشش این نهاد حمایتی قرار دارند، عنوان کرد: مبلغ یک میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی نیز به تعداد ۱۱۶ نفر و مبلغ یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال تسهیلات حمایتی برای شهریه به تعداد ۱۰ نفر از این دانشجویان پرداخت شده است.

امیری تصریح کرد: همچنین ۸۹ سری جهیزیه به ارزش ۲۹ میلیارد ریال از ابتدای امسال تاکنون به نوعروسان تحت حمایت این نهاد در شهرستان اهدا شده است.

در حال حاضر سه هزار و ۳۶۰ خانوار با جمعیتی در حدود هفت هزار نفر در شهرستان سلسله تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد حمایتی بهره می برند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha