۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۱۶
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85232506
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه خوزستان: حس وطن دوستی و افتخار به ارزش‌های اصیل باید در مدارس تقویت شود

اهواز- ایرنا- فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان، دانش آموزان را سرمایه‌هایی با ارزش برای کشور عنوان کرد و گفت: آموزش ها در مدارس باید به سمتی سوق داده شود که حس تعهد، وطن دوستی و افتخار به ارزش های اصیل در بین دانش آموزان، بیش از پیش تقویت یابد.

به گزارش ایرنا سردار حسن شاهوارپور امروز سه شنبه در گردهمایی مدیران آموزش و پرورش استان در سرسرای شهید هاشمی استانداری خوزستان بیان کرد: با احتساب خانواده دانش آموزان جمعیتی بالغ بر سه میلیون نفر در استان، به امور مربوط به بازگشایی مدارس مرتبط هستند.

وی گفت: باید فضای مدارس شاداب سازی شود تا شرایط برای استقبال از دانش آموزان در بهترین حالت ممکن باشد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان یادآورشد: پویایی فضاهای علمی و آموزشی در مدارس و دانشگاه ها همواره باید مورد توجه قرار گیرد تا زمینه ای برای سوء استفاده محیط های آموزشی توسط بدخواهان ملت ایران فراهم نشود.

در ادامه این نشست دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان گفت: افراد زیادی در این کشور شهید می‌شوند تا دانش آموزان این مرز و بوم در آرامش به تحصیل خود بپردازند و آینده ساز کشور باشند، لذا باید از توانمندی و پیشرفت این سرمایه‌های ملی حفاظت و حراست کرد.

بهمن شهریاری با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش باید با پدران و مادران دانش آموزان ارتباط تنگاتنگ داشته باشند گفت: ارتقاء آگاهی و سواد رسانه ای دانش آموزان و خانواده آنها ضروری است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان گفت: دانش آموزان باید اطلاع داشته باشند که چگونه در برابر بمباران های رسانه ای دشمنان رفتار کنند.

به گزارش ایرنا، جمعیت دانش آموزی خوزستان یک میلیون و یکصد هزار نفر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha