دشمنان، اصل ارزش های دینی ‌واعتقادی مردم ایران را نشانه گرفته اند

مهاباد - ایرنا - فرماندار ویژه مهاباد گفت: دشمنان نظام با تهاجم فرهنگی اصل ارزش های دینی، اعتقادی و اسلامی را نشانه گرفته و به دنبال تضعیف آموزه‌های دینی مردم هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن عباسی روز چهارشنبه در آیین قدردانی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در مهاباد اظهار کرد: مردم ما باید هوشیار باشند و بدانند که استکبار جهانی منافع خود را به همه اقوام و مذاهب ترجیح می دهد و نباید تحت تاثیر توطئه های آنها قرار گرفت.

وی با تاکید بر قدرانی از فداکاری و رشادت های پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و تکریم خانواده معظم شهدا بیان کرد: ایثار و مقاومت دوران دفاع مقدس به انقلاب و نظام ما عزت بخشید و باعث شد دشمنان فکر حمله به این مرز و بوم را از سر بیرون کنند.

فرماندار ویژه مهاباد با تاکید بر اینکه خاطرات پیشکسوتان گنجینه ای از ابتکار و خلاقیت است، ادامه داد: اگر امروز در جای جای کشور امنیت کامل وجود دارد، مدیون جانفشانی های شهدا، جانبازان و رزمندگان جنگ تحمیلی هستیم و در همین راستا باید رشادت‌های این عزیزان برای جوانان تبیین شود.

در ابتدای این آیین، بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار شماری از پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس و مقاومت در حسینیه امام خمینی (ره) تهران به صورت زنده پخش شد.

دشمنان، اصل ارزش های دینی ‌واعتقادی مردم ایران را نشانه گرفته اند

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و در دوران دفاع مقدس ۷۵۰ شهید در راه دفاع از اسلام و انقلاب تقدیم نظام کرده است.

هفته دفاع مقدس از روز سی و یکم شهریور هر سال مصادف با سالروز آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در کشور آغاز می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha