خودروهای جدید حمل و نقل عمومی یزد رونمایی شد + فیلم

۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۴۴
کد خبر: 85234744
خودروهای جدید حمل و نقل عمومی یزد رونمایی شد + فیلم

یزد - ایرنا - ون‌ها و اتوبوس‌های خریداری شده و تاکسی های نوسازی شده حمل و نقل عمومی شهرداری یزد با حضور جمعی از مسئولان و اعضای شورای شهر در میدان امیرچقماق یزد رونمایی و وارد چرخه سرویس مدارس و حمل و نقل عمومی شد.

به گزارش ایرنا، ابوالقاسم محی الدینی روز پنجشنبه در آیین رونمایی از این وسایل نقلیه عمومی افزود: در راستای تامین سرویس مدارس و خدمات رسانی بهتر به مردم و در اقدامی ابتکاری از چند ماه قبل ستاد مهر شهرداری یزد تشکیل و اقدامات لازم آغاز شد.

وی ادامه داد: نیاز آموزش و پرورش یزد تعداد ۲ هزار و ۳۰۰ سرویس سواری و تعداد ۴۰۰ مینی بوس بود که تا امروز بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ سرویس سواری و ۳۸۰ مینی بوس ساماندهی و به آموزش و پرورش اعلام گردید تا در اختیار مدارس قرار گیرد.

شهردار یزد افزود: مشکلی در رابطه با تامین مابقی سرویس های مدارس نیز وجود ندارد و امیدواریم مدیران مدارس و مسولان آموزش و پرورش استان همکاری لازم را داشته باشند و در اسرع وقت با شرکت های حمل نقل نسبت به انعقاد قرار داد اقدام کنند.

محی الدینی افزود: قیمت های مصوب نیز اعلام شده و اگر مشکلی وجود داشت مردم می توانند به سازمان حمل و نقل شهرداری اعلام کنند تا اقدامات لازم صورت گیرد .

وی ادامه داد: در مراسم امروز تعداد ۲۹ دستگاه ون از ۹۵ دستگاه ون خریداری شده که تحویل شده بود رونمایی شد و انشالله طی ۲ ماه آینده نیز ۳۰ دستگاه دیگر به سرویس حمل و نقل عمومی اضافه شده و خدمت رسانی خواهند نمود.

شهردار یزد افزود: همچنین از سال گذشته تاکنون تعداد ۲۵۹ دستگاه تاکسی شهری نیز نوسای شده و ۲۹ دستگاه اتوبوس نیز خریداری گردید.

محی الدینی اظهار داشت: استفاده از حمل و نقل عمومی اتوبوس و مینی بوس های عمومی یزد بنا به پیشنهاد شهرداری و موافقت شورای اسلامی شهر یزد در روزهای اول و سوم مهرماه بصورت رایگان خواهد بود تا دانش آموزان و دانشجویان با دغدغه کمتری سال تحصیلی را آغاز کنند.

عزیزالله سیفی رییس شورای اسلامی شهر یزد نیز در این مراسم گفت: اتوبوس ها و مینی بوسهای خریداری شده در کنار تاکسی های عمومی سازماندهی شده جهت استفاده مردم عزیز خدمت رسانی خواهند نمود و انشالله در مسیر سرویس دهی مدارس مشکلات کمتری را خواهیم داشت و تعدادی دیگر خودرو نیز خریداری شده که در طول سال به حمل و نقل عمومی اضافه خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha