۴ مهر ۱۴۰۲، ۹:۳۵
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85239066
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شاکیان در خراسان جنوبی بیش از ۶۶۷ میلیارد ریال گذشت کردند

بیرجند - ایرنا - مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی گفت: نیمه نخست امسال ۶۴ زندانی جرایم غیر عمد از زندان‌های استان با کمک خیران و ستاد دیه آزاد شدند که مبلغ گذشت شاکیان برای آزادی این زندانیان ۶۶۷ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال است.

غلامرضا حسین‌پور روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مابقی بدهی از طریق اعسار، کمک ستاد دیه، صندوق تامین خسارت‌های بدنی و سایر نهادها پرداخت شده است.

وی گفت: زندانیان آزاد شده شامل ۶۱ نفر مرد و سه زن که ۲۴ نفر دارای بدهی مالی، ۳۴ نفر مهریه، پنج نفر نفقه و یک نفر دیه بوده و کل مبلغ بدهی آنان ۹۷۹ میلیارد و ۵۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی اظهار کرد: از این تعداد ۳۲ نفر در زندان بیرجند، ۹ نفر زندان فردوس، پنج نفر زندان طبس، ۱۵ نفر قاین و سه نفر نهبندان بودند.

وی با بیان اینکه برای آزادی این زندانیان ۴۸ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال تسهیلات نیز پرداخت شده است افزود: بانک‌های ملت، صادرات، تجارت و ملی در پرداخت تسهیلات همکاری داشته‌اند.

حسین‌پور همچنین از وجود ۶۴ زندانی جرایم غیر عمد در زندان‌های استان خبر داد که ۲۰ نفر بدهکار مالی، ۴۰ نفر مهریه، ۲ نفر نفقه و ۲ نفر زندانی دیه هستند.

وی گفت: حدود ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای آزادی این زندانیان نیاز است که امیدواریم با کمک خیران و گذشت شاکیان این میزان کمک نیز تامین شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha