۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۲
کد خبرنگار: 2748
کد خبر: 85239371
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰۰ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در لرستان واگذار شد

خرم آباد - ایرنا - ۱۰۰ قطعه زمین ویژه طرح جوانی جمعیت روز سه شنبه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی بر اساس قرعه کشی به متقاضیان شهرهای الیگودرز و پلدختر واگذار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل راه و شهرسازی لرستان در آیین واگذاری این زمین ها با حضور محمدعلی زهره ای معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی افزود: کمبود زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در لرستان به شدت احساس می شود، اما فعالیت های گسترده ای در حال انجام است.

بهزاد شاکرمی با تاکید بر لزوم برگزاری ماهانه مراسم اهدای زمین در لرستان تصریح کرد: ۹ هزار و ۲۳۸ نفر در استان متقاضی زمین در طرح جوانی جمعیت هستند که در شهرهایی مانند بروجرد که امکان واگذاری وجود داشته تاکنون ۱۷۳ قطعه واگذار شده است.

وی اضافه کرد: امروز نیز ۲۶ قطعه در پلدختر و ۶۴ قطعه زمین به ابعاد ۱۸۰ تا ۲۰۰ متر مربع در الیگودرز واگذار و اقداماتی برای سایر شهرها انجام شده است که متقاضیان ساکن در خرم آباد بیشتر از مابقی شهرها هستند اما به دلیل کوهستانی یا کشاورزی بودن اراضی استان، تامین زمین تا حدودی مشکل است.

۱۰۰ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در لرستان واگذار شد

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان ادامه داد: برای تامین زمین نهضت ملی مسکن در پی دستور ویژه وزیر راه و شهرسازی ضمن توافق با مالکان، اقداماتی در لرستان صورت گرفته و در اکثر شهرهای مشکل دار توافقاتی انجام شده است و در آینده نزدیک اقدامات خوبی رخ خواهد داد.

به گفته شاکرمی در الیگودرز یک هزار و ۱۰۰ نفر متقاضی دریافت زمین در طرح جوانی جمعیت و پلدختر نیز ۵۵۵ نفر متقاضی هستند.

"محمدعلی زهره ای" معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی نیز در حاشیه این مراسم گفت: در پی سیاست های ابلاغی رییس جمهور به وزارت راه و شهرسازی در خصوص اجرای طرح جوانی جمعیت، اقدامات خوبی انجام شده و در حال پیگیری است.

وی اظهار داشت: وزیر راه و شهرسازی نیز نسبت به تحقق هدفگذاری مورد نظر رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور تاکید دارد و طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن، با توجه به شرایط تامین زمین استان ها در حال اجرا است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha