۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۳
کد خبر: 85239672
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تحریم اقتصادی دشمن شکست خورده است

۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۳
کد خبر: 85239672
تحریم اقتصادی دشمن شکست خورده است

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: پیشرفت‌های علمی و فناوری کشور نشان‌دهنده شکست تحریم‌های اقتصادی دشمنان است.

سردار پاسدار« محسن کریمی» روز سه‌شنبه در آیین بهره‌برداری از طرح توسعه بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان، افزود: عملیات بیت‌المقدس نقطه عطف دفاع مقدس بود که به دشمنان نشان داد ملت ایران پای ارزش‌ها و آرمان‌های خود ایستاده است.

وی بیان کرد: دفاع مقدس در ابعاد مختلف نبرد نابرابری بود اما پیروزی برای جبهه حق رقم خورد و خداوند به خاطر انجام عمل صالح توسط رزمندگان، زمینه پیروزی آنان را فراهم کرد.

سردار کریمی به توسعه و توان تجهیزات نظامی ایران اشاره کرد و گفت: پیشرفت نظامی که اکنون در ایران اسلامی وجود دارد قابل قیاس با گذشته نیست.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: دفاع ما هشت سال نبود بلکه ۴۴ سال است با دشمن در حال جنگ هستیم و ماندگاری ما، نتیجه شکست دشمن به ویژه در تحریم اقتصادی است.

رییس هیات مدیره مجتمع کارخانجات ساینا دلیجان نیز در این آیین گفت: اکنون بیمارستان امام صادق (ع) این شهر با حمایت و کمک‌های انجام شده در بین بیمارستان‌های ایران، درجه یک را کسب کرده که افتخار شهر و کادر درمان است.

«بهروز محمدی» افزود: اکنون بخش تجهیزات و امکانات درمانی در این مرکز بیمارستانی افزایش یافته و لازم است همزمان کادر درمانی به ویژه پزشکان متخصص نیز برای این بیمارستان تامین شود.

وی بیان کرد: ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بخش آی سی یو و سی سی یو بیمارستان امام صادق (ع) دلیجان هزینه شد.

دلیجان در نوار جنوبی استان مرکزی است و این شهرستان یک مرکز بستری و درمانی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha