۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۸
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85241711
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری سارقان تلفن همراه با ۱۰۰ فقره سرقت در البرز  

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای باند پنج نفره سرقت تلفن همراه و لوازم داخل خودرو با ۱۰۰ فقره سرقت در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "حمید هداوند" گفت: در پی ارجاع چندین پرونده سرقت لوازم خودرو و تلفن همراه قاپی به پلیس آگاهی استان با شیوه‌های وقوع مشابه، رسیدگی به این پرونده‌ها به اداره عملیات ویژه این پلیس ارجاع شد.
فرمانده انتظامی البرز افزود: بررسی‌های میدانی و اولیه کار آگاهان حکایت از این داشت که سارقان در گروه‌های سه و چهار نفره با استفاده از خودرو و موتورسیکلت اقدام به سرقت لوازم خودرو و یا تلفن قاپی می کنند.
وی با اشاره به شناسایی هویت یکی از سارقان با انجام اقدامات اطلاعاتی، گفت: پس از دستگیری و انتقال متهم به پلیس آگاهی، نامبرده به ارتکاب ۱۰۰ فقره سرقت لوازم خودرو و تلفن همراه

با همدستی سه نفر دیگر شامل ۲ مرد و یک زن اعتراف کرد.
هداوند با بیان اینکه با شناسایی مخفیگاه همدستان متهم آنها نیز در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند، اضافه کرد: با اعترافات متهمان یک مالخر اموال مسروقه نیز در این خصوص دستگیر و مقدار قابل توجهی اموال مسروقه شامل لوازم خودرو و موبایل کشف شد.
وی بیان کرد: تاکنون حدود ۳۰ نفر از مالباختگان پرونده شناسایی شدند و تلاش کار آگاهان برای شناسایی سایر مالباختگان پرونده نیز ادامه دارد.


دستگیری سارقان اماکن خصوصی منطقه کمالشهر کرج

دستگیری سارقان تلفن همراه با ۱۰۰ فقره سرقت در البرز  


جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: سه سارق سابقه‌دار اماکن خصوصی که با استفاده از شاه کلید و انبرهای مخصوص برش قفل اقدام به سرقت انباری ساختمان‌های مسکونی در مناطق کمالشهر و خرمدشت می‌کردند، توسط پلیس آگاهی این استان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ "محمد نادر بیگی" اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت متوالی از انباری ساختمان‌های مسکونی در مناطق کمالشهر و خرمدشت، رسیدگی به این پرونده‌ها به صورت مشترک در دستور کار پلیس آگاهی استان و کلانتری‌های فرماندهی انتظامی شهرستان کرج قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه خود از مناطق وقوع سرقت رد پای یکی از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار منطقه در سرقت‌ها را مشاهده و با هماهنگی مقام قضائی نامبرده را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه متهم در تحقیقات تکمیلی به ارتکاب ۲۲ فقره سرقت اماکن خصوصی با همدستی۲ نفر دیگر اعتراف کرد،اضافه کرد: در ادامه با شناسایی همدستان متهم، آنها نیز به همراه یک نفر مالخر اموال مسروقه در عملیات‌های جداگانه در کمالشهر کرج دستگیر شدند.
نادربیگی گفت: تمام مالباختگان این پرونده شناسایی شده و با تکمیل پرونده، به همراه متهمان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha