۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۶
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85243197
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۸ کیلوگرم مواد مخدر ترکیبی در زنجان کشف شد

۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۶
کد خبر: 85243197
۳۸ کیلوگرم مواد مخدر ترکیبی در زنجان کشف شد

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: ۳۸ کیلوگرم مواد مخدر سنتی ترکیبی و توهم زا با دستگیری ۲ نفر سوداگر مرگ در زنجان کشف شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ داود مرسلی روز شنبه با بیان این مطلب، افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فروش مواد مخدر در شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس شهرستان قرار گرفت.
وی اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی و تحقیقات به عمل آمده ماموران کلانتری ۱۶ گلشهر موفق به شناسایی و دستگیری این سوداگران مرگ شدند.
سرهنگ مرسلی یادآور شد: در این عملیات ۲ نفر سوداگر مرگ در یک کارگاه متروکه دستگیر شدند که در بازرسی از محل، مواد مخدر ترکیبی سنتی کشف شد که متهمان با این ترکیبات قصد داشتند مواد توهم زا تولید کرده و بین جوانان توزیع کنند که با اقدام به موقع ماموران در عمل خود ناکام ماندند.
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان افزود: پلیس از هیچ تلاشی در جهت مقابله با سوداگران مرگ و بالا بردن احساس امنیت و ایجاد امنیت در جامعه مضایقه نمی کند.

انهدام باند سارقان حرفه ای باغات با ۱۲فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از دستگیری اعضای باند سه نفره سرقت باغها و مزارع این شهرستان خبر داد و گفت:این افراد در پوشش خانواده مرتکب ۱۲ فقره سرقت شده بودند.
سرهنگ "محمد مهدیخانی" در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: به دنبال وقوع سرقت محصولات کشاورزی از تعدادی باغ و مزرعه شهرستان ابهر،رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان ابهر قرار گرفت.
وی افزود: با به کارگیری تیم ویژه از کارآگاهان پلیس آگاهی و با تلاش شبانه روزی انجام شده و همکاری سایر پلیس های تخصصی، هویت گروه سارقین که در پوشش خانواده فعالیت داشتند ، شناسایی شد و این افراد در یک عملیات هوشمندانه و هدفمند با یک دستگاه وانت پیکان دستگیر شدند .
این مقام انتظامی افزود: متهمان شامل یک خانم و دو آقا در تحقیقات و بازجویی های فنی به ارتکاب ۱۲ فقره سرقت محصولات زراعی و کشاورزی از مزارع و باغهای شهرستان ابهر اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با بیان اینکه هر سه نفر متهم دستگیر شده اعضای یک خانواده بودند که به مرجع قضایی معرفی شدند، گفت: با توجه به اینکه فصل برداشت محصولات کشاورزی فرا رسیده است از کشاورزان، دامداران و همه شهروندان درخواست می شود از رها نمودن محصولات جمع آوری شده یا آماده برداشت در مزارع و سر زمین های کشاورزی خودداری کنند و هرگونه موارد مشکوک یا تردد افراد و خودروهای ناشناس را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha