۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۱
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85244117
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۴۸۲ هزار تماس با پلیس زنجان ثبت شد

۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۱
کد خبر: 85244117
بیش از ۴۸۲ هزار تماس با پلیس زنجان ثبت شد

زنجان - ایرنا - معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به اهمیت پل ارتباطی سامانه ۱۱۰ گفت: این سامانه در ۶ ماهه نخست سال جاری پاسخگوی ۴۸۲ هزار تماس مردمی بوده است.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ عباس حسنی روز یکشنبه با بیان این مطلب، افزود: از آنجا که در بروز حوادث یا جرایم در مواقع حساس و ضروری راحت‌ترین راه دسترسی شهروندان به پلیس، شماره تلفن ۱۱۰ است، این سامانه نیز به صورت شبانه روزی در اختیار شهروندان قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه فلسفه راه‌اندازی سامانه پلیسی ۱۱۰، تحقق شعار پلیس پاسخگو، است، اظهار داشت: از دستاوردهای مهم این سیستم، ترویج عدالت اجتماعی، تساوی حقوق شهروندان، خدمات رسانی عمومی با تاکید بر سرعت و احترام به حقوق شهروندان و شفافیت امور با استفاده از عملکرد حرفه ای و نظام‌مند است.
سرهنگ حسنی با بیان اینکه سامانه ۱۱۰ پل ارتباطی مردم با پلیس است، از شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک و ضروری از جمله مزاحمت ها، نزاع و درگیری های دسته جمعی، شرارت، تصادفات، وقایع و اتفاقات مهم را به این مرکز اعلام کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن ضمن حضور به موقع در محل حادثه، اقدام قانونی متناسب با آن موضوع را انجام دهد.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان، با تاکید بر افزایش توان عملیاتی پلیس در مقابله با جرایم، خاطرنشان کرد: از یک سو حضور به موقع پلیس موجب افزایش احساس امنیت در جامعه شده و از سوی دیگر، مردم نیز پلیس را ملجا و پناهگاه مطمئنی برای حل مشکلات خود می دانند که آماده پاسخگویی به مطالبات و خواسته های به حق شهروندان در حوزه مسائل انتظامی، ترافیکی و اجتماعی است.


دستگیری ۲۰ سارق و کشف ۱۵ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به اجرای طرح زاجرات از دستگیری ۲۰ نفر سارق حرفه ای و کشف ۱۵ دستگاه وسایط نقلیه سرقتی خبر داد.
سرهنگ داود مرسلی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان زنجان در نتیجه اجرای طرح ۶ روزه "زاجرات" موفق به شناسایی و دستگیری ۲۰ نفر سارق حرفه ای شدند.
وی افزود: از دیگر نتایج این طرح کشف پنج دستگاه موتورسیکلت و ۱۰ دستگاه خودروی مسروقه است.
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده وسایط نقلیه مشکوک از قبیل نداشتن پلاک انتظامی و مخدوش بودن آن حتما با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل بگیرند و موضوع را اطلاع رسانی کنند.


کشف کالای قاچاق از سواری سمند

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود گفت: در پی توقیف یک دستگاه سواری سمند، انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی سه میلیارد ریال از این خودرو کشف شد.
سرهنگ محمد معصومی راد افزود: ماموران مبارزه با ارز و کالای قاچاق شهرستان ایجرود حین کنترل مسیرهای شهرستان به یک دستگاه سمند سفید مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی اظهار داشت: ماموران در بازرسی از این خودرو تعداد ۷۲۰ ثوب انواع البسه و پوشاک خارجی و هفت دستگاه لوازم رایانه ای که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده سه میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ معصومی راد افزود: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان کالا به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و برخورد جدی و قانونی با قاچاقچیان و متخلفان صورت می گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha