جنبش جهاد اسلامی: باید با تمام ابزار با فتنه انگیزی و گسترش تعصب مقابله کرد

تهران-ایرنا- جنبش جهاد اسلامی فلسطین با محکوم کردن دو حمله تروریستی در پاکستان اعلام کرد: باید با تمام ابزارها با جنایت نیروهای شرور که منجر به فتنه‌انگیزی، گسترش تعصب و افزایش ظلم می‌شود، مقابله کرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای وقوع دو حمله تروریستی در بلوچستان و ایالت خیبرپختونخوا در کشور پاکستان را به‌شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: این جنایت وحشیانه که منجر به کشته و مجروح شدن تعدادی از مردم بی‌گناه در مراسم میلاد پیامبر اسلام(ص) شد، را به شدت محکوم می‌کنیم.

در بخشی از این بیانیه آمده که باید با تمام ابزارها با جنایت نیروهای شرور که منجر به فتنه‌انگیزی، گسترش تعصب و افزایش ظلم می‌شود و خون مردم را مباح می‌دانند و باعث تشویش اذهان عمومی می‌شوند، مقابله کرد.

جنبش جهاد اسلامی همچنین تاکید کرد: به طور روزانه شاهد تروریسم صهیونیستی در فلسطین هستیم و رژیم جنایتکار در مقابل چشم و گوش جهان، جنایت‌های پی در پی مرتکب می‌شود و هیچ کس با آن کاری ندارد.

روز جمعه در پاکستان ابتدا یک انفجار خونین با ۵۲ کشته در بلوچستان پاکستان علیه شرکت کنندگان در راهپیمایی میلاد النبی (ص) صورت گرفت و سپس دو حمله انتحاری دیگر در شمال غرب این کشور به وقوع پیوست.

در این حملات، یک پاسگاه پلیس و مسجدی در شهر "هنگو" واقع در ایالت خیبرپختونخوا در شمال غرب پاکستان هدف حمله مهاجمان تروریستی - تکفیری انتحاری قرار گرفت.

در این دو اقدام تروریستی که در حین اقامه نماز جمعه در مسجد نزدیک به پاسگاه پلیس پاکستان صورت گرفت، ۳ نفر جان خود را از دست دادند و تعدادی دیگر از غیرنظامیان زخمی شدند.

حملات تروریستی روز جمعه در پاکستان در حالی انجام شد که میلیون‌ها نفر از عاشقان پیامبر گرامی اسلام (ص) به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و جشن‌های این ایام به صورت گسترده در اجتماعات مردمی در شهرهای مختلف شرکت می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha