۱۱ مهر ۱۴۰۲، ۸:۴۴
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85245294
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ملی پوش تنیس روی میز: اظهارنظر منتقدان غیر منصفانه است

همدان- ایرنا- ملی پوش تنیس روی میز کشور گفت: نقدهای بیان شده در فضای مجازی پیرامون عملکرد هیات تنیس روی میز استان همدان غیرمنصفانه است و بدون هیچ علم و دانشی مطرح می شود.

شیما صفایی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تمام افتخارات کسب شده ورزشکاران همدانی نتیجه زحمات و برنامه ریزی هدفمند عوامل هیات تنیس روی میز همدان است.

وی اضافه کرد: مربیان ارزشمندی نظیر نادر شاملو، زهره ابوطالبیان و فرهاد ظهیری و سایر عوامل هیات تنیس روی میز باعث رشد و پیشرفت این ورزش استان همدان در میادین ملی و فراملی شده‌اند و باید قدردان زحمات آن‌ها بود.

صفایی ادامه داد: اکنون در بخش بانوان و در همه رده‌های سنی رنکینگ اول کشور را در اختیار داریم و همین نتیجه بیانگر عملکرد درخشان هیات تنیس روی میز استان همدان است.

ملی پوش تیم ملی تنیس روی میز کشور افزود: هم اکنون برخی افراد که علم و دانش لازم را در این رشته ورزشی ندارند، قصد دارند در امور هیات مداخله کنند که البته اتحاد و همدلی اعضا مانعی بزرگ برای اهداف آن‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: موفقیت‌های به دست آمده را نتیجه زحمات مربیان ارزشمند هیات تنیس روی میز می‌دانم.

صفایی با اشاره به اینکه مسابقات کسب سهمیه المپیک را در پیش دارد، یادآور شد: هم اکنون عضو تیم فنرباغچه ترکیه هستم که تیم اول ترکیه به حساب می‌آید، چندماه دیگر هم باید در مسابقات انتخابی المپیک شرکت کنیم و آماده این مسابقات می‌شوم.

شیما صفایی تنها ملی پوش تنیس روی میز بانوان کشور در بازی های آسیایی هانگژو چین بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha