۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۹
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85245431
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امنیت و اقتدار کشور مرهون نیروهای انتظامی و امنیتی است

سنندج- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: پلیس در عین اقتدار با مردم رئوف است و امنیت کشور، مرهون نیروهای انتظامی و نظامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی رمضانی روز دوشنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته انتظامی در سنندج اظهار کرد: زمانی قدر امنیت را می‌دانیم که دچار فقدان این مهم باشیم؛ بنابراین باید قدردان تلاش‌های نیروهای انتظامی و امنیتی بود.

وی یکی از مصادیق کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش را تلاش شبانه روزی نیروی انتطامی برشمرد و افزود: پلیس به واسطه ارتباطی که از نزدیک با جامعه دارد، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و توانسته بسیاری از نیازهای روانی و امنیتی مردم را تامین کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، احساس امنیت را منوط به وجود امنیت برشمرد و ادامه داد: پلیس امروز در حال تکامل بوده و در مقابله با تخلفات و جرم‌ها، به صورت تخصصی برخورد می‌کند.

رمضانی با بیان اینکه پلیس با یک منطق روشن و جهان بینی خاص با مردم برخورد می کند، اضافه کرد: وظیفه همه دستگاه‌های دولتی است که در اجرای برنامه های هفته انتظامی همکاری کنند.

وی پیشنهاد داد ساز و کاری در قالب دبیرخانه تشکیل شود تا مردم پیشنهادات و انتقادات خود را در این هفته به مسوولان انتطامی اعلام کنند، ضمن اینکه زمینه ای برای تقدیر اقشار مختلف مردم از پلیس به مناسبت هفته انتظامی در یک مراسم فراهم شود.

برگزاری ۴۰ برنامه به مناسبت هفته انتظامی در کردستان

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان هم در این نشست گفت: هدف از برگزاری برنامه‌های گرامیداشت هفته انتظامی، فرهنگ‌سازی جلب مشارکت اجتماعی و اعتماد عمومی است، ضمن اینکه امنیت نیازمند مشارکت همه دستگاه‌هاست.

سرهنگ علی مجیدی یادآور شد: غبارروبی مزار شهدا، حضور در نماز جمعه و برپایی میز خدمت، صبحگاه مشترک و پخش تیزر هشدارهای انتظامی از تلویزیون های شهری از جمله مهمترین برنامه‌های گرامیداشت هفته انتظامی است.

از ۱۳ تا ۱۹ مهرماه به هفته گرامیداشت انتظامی نامگذاری شده و شعار این هفته "شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمتگزار" است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha