آمادگی پلیس کردستان برای برقراری نظم و امنیت همزمان با بازگشایی مدارس

سنندج- ایرنا- معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان از آمادگی کامل پلیس برای برقراری نظم و امنیت همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ علی مجیدی روز شنبه اظهار کرد: طرح ویژه مدارس توسط پلیس، در شهرهای استان همزمان با بازگشایی مدارس جهت برقراری نظم و امنیت و آرامش والدین و دانش آموزان برگزار شد.

وی افزود: پلیس در راستای اجرای وظایف قانونی خود ماموریت دارد در کنار اقدامات تخصصی و آگاه سازی، هشدارهای پلیسی را به آحاد مختلف جامعه ارائه کند تا از این طریق، آسیب های احتمالی به هموطنان کاهش یابد.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان تاکید کرد: اگر وسیله نقلیه ای در مسیر تردد دانش آموزان ایجاد مزاحمت کند، مردم شماره پلاک آن را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

سرهنگ مجیدی بر لزوم هوشیاری دانش آموزان و عدم ارتباط با افراد ناشناس در مسیر مدرسه تاکید و به والدین توصیه کرد فرزندان خود را در سرویس های مجاز و مورد تایید مدارس ثبت نام کرده و به آنان آموزش دهند که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از ناوگان حمل و نقل رسمی و خودروهای مجاز (تاکسی و...) استفاده کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان یادآور شد: نظارت والدین بر روابط اجتماعی دانش آموزان و توصیه آنان نسبت به آسیب های اجتماعی مانند مواد مخدر ضروری است.

سال تحصیلی جدید در استان کردستان در سه هزار و ۶۲ مدرسه شهری و روستایی با بیش از ۱۲ هزار کلاس درس و حدود ۳۰۰ هزار دانش آموز در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha