یک وجب از خاک کشور به پاس غیرت و ایثار شهدا به دست دشمن نیفتاد

تبریز - ایرنا - معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: به پاس غیرت و ایثار شهیدان حتی یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمن نیفتاد و نقشه آن تغییری نکرد.

به گزارش ایرنا، امیرسرتیپ خلبان « علی‌اکبر طالب‌زاده » روز دوشنبه در یادواره شهید فکوری و شهدای پایگاه دوم شکاری تبریز در سالن اجتماعات مصلای تبریز افزود: شهید فکوری در بحرانی‌ترین شرایط به عنوان وزیر دفاع به کابینه دولت راه یافت و با رشادت‌هایی که از خود نشان داد به سمت فرمانده پایگاه یکم شکاری مهرآباد منصوب شد.

وی گفت: در ۶ ماهه نخست جنگ تحمیلی نیروی هوایی ۱۰۰ خلبان شهید تقدیم انقلاب کرد و در عملیات‌های مختلف با حضور فرماندهان مقتدر و شجاع، بسیاری از پایگاه‌های دشمن بعثی را از بین برد.

طالب زاده اضافه کرد: شهدا کارهای بزرگی کردند از این رو همه ما مدیون شهدا و خانواده‌های معظم آنها هستیم و امیدواریم میراث دار خوبی برای شهدایمان باشیم.

امیر سرتیپ دوم خلبان « رضا یوسفی»، فرمانده پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز نیز در این یادواره گفت: به فرمایش امام راحل، شهادت هنر مردان خداست و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا نیز کمتر از شهادت نیست و امید داریم از سربازان امام زمان (عج) در تشکیل تمدن نوین اسلامی باشیم.

پایگاه دوم شکاری تبریز با بهره گیری از زبده ترین خلبانان و مهندسان پرواز به عنوان آشیانه عقابان تیز پرواز شمال غرب کشور، امنیت هوایی پایدار برای مردم این خطه و توسعه علمی و فنآوری را برای بخش دفاع هوایی فراهم کرده است.
نام این پایگاه به یاد شهید فکوری، نخبه نیروی هوایی جمهوری اسلامی نام گذاری شده است.

یادواره شهید فکوری و شهدای پایگاه دوم شکاری تبریز در قالب کنگره ملی بزرگداشت ۱۰ هزار شهید استان برگزار شد و شرکت کنندگان در آن با آرمان های والای شهیدان و امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha