۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۰
کد خبرنگار: 929
کد خبر: 85306590
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دشمن در فکر هویت سازی جدید برای جوانان است

۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۰
کد خبر: 85306590
دشمن در فکر هویت سازی جدید برای جوانان است

تبریز - ایرنا - مسئول عملیات سپاه عاشورا گفت: دشمن به دنبال هویت سوزی و هویت سازی جدید برای نسل جوان است و دشمنی هایش با انقلاب تمام نشده است.

به گزارش ایرنا، « سیدجواد محمدی» روز چهارشنبه در اجلاسیه شهدای تامین اجتماعی آذربایجان شرقی اظهار کرد: برای دشمن سخت است که قبول کند انقلاب اسلامی وارد گام دوم انقلاب شده است و این پیش روندگی و پیشرفت ها را تحمل نمی کند.

وی ادامه داد: وقتی دشمن متوجه شد که نمی تواند در عرصه نظامی علیه انقلاب کاری بکند، از جبهه های غیرنظامی وارد شد و با هویت سازی های جعلی و تلاش برای ساختن هویت مورد نظر خود در بین جوانان ما، سعی در براندازی و تغییر نظام اسلامی دارد.

محمدی با بیان اینکه دشمن سعی دارد ریشه را از بین ببرد، گفت: اگر زمانی در جبهه رو در رو با دشمن می جنگیدیم امروز دشمن شکل عوض کرده و با تغییر نگرش و شیوه، به دشمنی های خود ادامه می دهد و چیزی عوض نشده و دشمن همچنان جای خودش است.

وی همچنین با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، هر کسی در هر گوشه از ایران و جهان برای ایران دلسوزی کند و قلبش برای ایران بتپد بسیجی است و تعریف بسیج مختص عده ای خاص نیست و نباید محدود به کارت فعال بسیج و لباس شود.

در این برنامه فرهنگی که در راستای کنگره ملی ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی برگزار شد از تنی چند از خانواده های شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha