۱۱ مهر ۱۴۰۲، ۸:۴۴
کد خبر: 85246353
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۵۰۰ یزدی برای حفظ قرآن مجید نام نویسی کردند

۱۱ مهر ۱۴۰۲، ۸:۴۴
کد خبر: 85246353
۴۵۰۰ یزدی برای حفظ قرآن مجید نام نویسی کردند

یزد - ایرنا - دبیر اجرایی طرح بالندگی «چهار هزار شهید، چهار هزار حافظ قرآن کریم» یزد گفت: تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ نفر برای حضور در این طرح در یزد و ۱۱ شهرستان استان نام نویسی کردند که از این تعداد سه هزار و ۱۰۰ نفر آنها کلاس‌بندی شدند.

" روح الله مطهریان " روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: استقبال گسترده اقشار مختلف مردم به خصوص نوجوانان و جوانان برای حفظ آیات نورانی کلام وحی در شهرها و مناطق روستایی، نشان دهنده توجه خاص مردم مومن یزد به قرآن مجید و آموزه‌های دینی است.

وی به اهمیت اجرای طرح معنوی چهار هزار شهید، چهار هزار حافظ قرآن کریم در استان اشاره کرد و ادامه داد: ترویج معارف دین و تقویت انس و الفت نسل جوان با کلام وحی نقش مهمی در تقویت بنیان‌های الهی و موجب شکست اهداف فرهنگی دشمن است.

این مسئول با قدردانی از همکاری مردم و مسئولان با اجرای طرح که تاکنون با دقت و نظم و بر اساس برنامه با موفقیت انجام شده بیان کرد: به دلیل اهمیت موضوع باید اجرای برنامه‌های دینی و قرآنی در طول سال همیشه محور برنامه‌های فرهنگی باشد.

مطهریان از موسسات و خانه‌های قرآنی و همه افراد، ادارات، نهادها و مسئولانی که در این بخش مهم در سطح استان همراهی و فعالیت داشته و برای اجرای طرح از هیچ تلاشی فروگذاری نکردند تشکر کرد و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه با حفظ کلام وحی کاری ماندگار و ارزشمند است.

طرح بالندگی چهار هزار حافظ قرآن کریم به یاد چهار هزار شهید استان یزد با پیگیری اتحادیه قرآنی به عنوان اولین برگزار کننده این طرح و حفظ کل قرآن مجید در حال اجرا است.

هدف از اجرای طرح، حفظ قرآن به تنهایی نیست و این دوره‌ها همراه با تدبر در مفاهیم کاربردی و قابل اجرا در زندگی امروزی در قالب بسته‌های آموزشی متنوع است که در اختیار قرآن‌ آموزان قرار می‌گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha