استانداردسازی سامانه گرمایشی مدارس غیردولتی استان مرکزی تاپایان سال جاری

اراک - ایرنا - مسئول امورفنی و نظارت بر مدارس غیر دولتی اداره کل نوسازی مدارس استان مرکزی گفت: سامانه گرمایشی مدارس غیردولتی استان با همکاری موسسان این مدارس تاپایان سال جاری، در دستور کار قرار دارد.

«محسن غیاث آبادی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ۳۵ هزار دانش آموز معادل بیش از ۱۴درصد دانش آموزان استان مرکزی در مقاطع مختلف، در مدارس غیر دولتی استان به تحصیل اشتغال دارند.

وی ادامه داد: اداره کل نوسازی مدارس استان مرکزی در راستای تحقق اهداف وزارت آموزش و پرورش و سیاست های سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور از سال ۱۳۹۲ اصلاح سامانه گرمایشی مدارس غیر دولتی را در دستور کار قرار داده و ایجاد فضای امن و استاندارد سازی سامانه‌های گرمایش از جمله گزینه‌های برای اخذ مجوز این مدارس‌ است.

مسئول امورفنی و نظارت بر مدارس غیر دولتی اداره کل نوسازی مدارس استان مرکزی خاطرنشان کرد: امید است با همکاری موسسان مدارس غیر دولتی سامانه گرمایشی غیر استاندارد این فضاها تاپایان سال جاری جمع آوری و استاندارد سازی شوند.

غیاث آبادی گفت: در راستای تسریع در خدمت رسانی به موسسان مدارس غیر دولتی مبنی بر کنترل مباحث فنی، استانداردها و استحکام فضاهای موجود از ظرفیت شرکت‌های مشاور تخصصی و برای موارد ایمنی و حریق، از کارشناسان سازمان‌های آتش نشانی در شهرهای استان مرکزی برای رفع نواقص اعلامی و رعایت اصول اولیه ایمنی استفاده شده‌ است.

گروه نوسازی مدارس استان مرکزی در سال ۱۳۵۵ شکل گرفته و در سال ۱۳۷۱ از گروه به‌مدیریت و در سال ۱۳۷۷ از مدیریت به اداره کل تبدیل شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha