۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۲
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85250335
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ طرح عمران روستایی در اردستان کلنگ زنی و افتتاح شد

کاشان - ایرنا- همزمان با ۱۵ مهرماه روز ملی روستا و عشایر پایگاه آتش نشانی روستای نیسیان کلنگ زنی و طرح آسفالت راه روستایی نیسیان افتتاح شد.

فرمانداراردستان در این آیین گفت: با توجه به موقعیت منطقه و فاصله روستای نیسیان به عنوان مرکز دهستان برزاوند و نداشتن تجهیزات و امکانات آتش نشانی این طرح کلنگ زنی شد.

سید محمد هادی احمدی طبا افزود: این طرح در زمینی به مساحت یکهزار متر مربع که توسط شورا و دهیاری اختصاص یافته احداث می شود،همچنین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز قول تامین زمین بزرگتری را برای این منظورداده است.

وی بابیان اینکه نقشه و تیپ آن توسط استانداری اصفهان در حال تهیه است تصریح کرد: زیر بنای این طرح هزار مترمربع پیش بینی شده، بستگی به نوع نقشه دارد که یک آشیانه یا دو آشیانه ساخته شود.

فرماندار اردستان بیان کرد: اعتبار اولیه این طرح ۶ میلیارد ریال تخصیص یافته که برای ساخت آشیانه استفاده وپیش بینی شده تا دهه فجر سال جاری به بهره برداری برسد، همچنین تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز توسط استانداری تامین خواهدشد.

احمدی طبا گفت: طرح آسفالت راه روستایی نیسیان تا دو راهی علی آباد بطول ۶ کیلومتری نیز افتتاح شد.

وی اظهار کرد: آسفالت این جاده از نوع اسلاری سیل با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات اداره راهداری تامین شده است.

روستای نیسیان با جمعیت بالغ بر هزارو ۲۰۰نفر در فاصله ۷۵ کیلومتری جنوب اردستان واقع شده است.

شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha