۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۲
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85250437
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حمایت مدافعان مقاومت فلسطین در پاکستان از عملیات «طوفان الاقصی»

اسلام‌آباد - ایرنا - شبکه‌های خبری پاکستان امروز با قطع برنامه‌های روزمره خود گزارش لحظه به لحظه از اوضاع در سرزمین‌های اشغالی فلسطین پس از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» منعکس کرده و همزمان رهبران سیاسی پاکستان قویا از عملیات رزمندگان مقاومت علیه دشمن صهیونیستی اعلام حمایت کردند.

به گزارش روز شنبه ایرنا، بسیار از رسانه‌های برخط و شبکه‌های خبری در پاکستان آغاز عملیات گسترده نظامی مقاومت فلسطین علیه رژیم اشغالگر قدس را به صورت گسترده بازتاب دادند.

شبکه "جی تی وی" در اسلام‌آباد در اخبار فوری خود اعلام کرد که صهیونیست‌ها با عملیات «طوفان الاقصی» غافلگیر شدند.

منابع خبری در پاکستان گفتند که عملیات امروز مقاومت فلسطین در پاسخ به یورش و اقدامات توهین آمیز صهیونیست‌ها و شهرک نشینان به قدس شریف و پاسخ به توطئه اسرائیل برای تسلط بر بیت المقدس تعبیر می‌شود.

در همین حال سناتور «مشتاق احمد خان» نماینده حزب جماعت اسلامی در مجلس سنای پاکستان موفقیت عملیات «طوفان الاقصی» را به ملت و رزمندگان فلسطین تبریک گفت و افزود: فلسطینیان برای استقلال و آزادی خود تاریخ جدیدی را رقم زدند.

وی تاکید کرد: شکست و رسوایی سرنوشت ابدی نیروهای اشغالگر اسرائیل است و قطعا پیروزی متعلق به مردم شجاع فلسطین است.

حجت‌الاسلام والمسلمین «ناصر عباس جعفری» رئیس حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: عملیات «طوفان الاقصی» بیانگر حقارت و درماندگی رژیم فاسد و نامشروع صهیونیستی در برابر قدرت فرزندان دلیر بیت المقدس است.

وی افزود: مردم پاکستان همواره در کنار برادران و خواهران فلسطینی خود هستند و از درگاه خداوند برای موفقیت هرچه بیشتر عملیات امروز دعا می‌کنند.

این رهبر سیاسی پاکستان اظهار داشت: عملیات امروز ثابت می‌کند که هرگونه توطئه سازش با رژیم اشغالگر اسرائیل محکوم به شکست است و حاکمان سازشکار بدانند که باید هرچه زودتر از کشتی در حال غرق سازش بیرون بیایند.

علامه جعفری با محکومیت تهاجم هوایی اسرائیل به ساکنان نوار غزه تاکید کرد: جهان اسلام باید علیه تجاوز رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه فلسطینیان بی دفاع یکصدا شوند.

دبیرکل و اعضای بنیاد حمایت از فلسطین در پاکستان نیز امروز با صدور بیانیه‌ای حمایت خود از عملیات رزمندگان مقاومت فلسطین علیه نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی را اعلام کردند.

«صابر ابو مریم» دبیرکل این مجموعه گفت: دولت‌ها و ارتش‌های جهان اسلام باید به کمک رزمندگان فلسطین بشتابند زیرا عملیات امروز پاسخی به هتک حرمت صهیونیست‌ها به قبله اول مسلمانان بیت المقدس است.

وی افزود: با عملیات طوفان الاقصی مرحله جدیدی از نابودی دشمن صهیونیستی کلید خورد و البته واکنش قوی محور مقاومت علیه دشمن صهیونیستی خط بطلانی بر طرح شکست خورده سازش با اسرائیل است.

به گزارش ایرنا، به دنبال جنایات ادامه دار رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و مقدسات مسلمانان در سرزمین های اشغالی، امروز رزمندگان مقاومت فلسطین عملیات همه جانبه و پیچیده ای را علیه اشغالگران صهیونیست در سرزمین های اشغالی از هوا، زمین و دریا آغاز کردند که فقط در عرض ۲۰ دقیقه پنج هزار راکت و موشک به مواضع صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی شلیک شده و پهپادهای مقاومت نیز چندین موضع صهیونیست ها را هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان نیز عملیات «طوفان الاقصی» که پیروزی‌هایی را به دنبال داشته است را به ملت فلسطین و مجاهدان به ویژه گردان‌های قسام و جنبش حماس تبریک گفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha