۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۳:۰۶
کد خبرنگار: 1385
کد خبر: 85250921
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدودف عملیات مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونستی را «قابل انتظار» خواند

تهران- ایرنا- دیمیتری مدودف معاون شورای امنیت روسیه با بیان اینکه عملیات مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی «قابل انتظار» بود، گفت که آمریکا بازیگر اصلی مناقشه میان اسرائیل و فلسطین است.

به گزارش ایرنا، مدودف شنبه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: درگیری میان حماس و اسرائیل در پنجاهمین سالگرد جنگ یوم کیپور یک تحول قابل انتظار بود.

وی افزود: مناقشه میان اسرائیل و فلسطین دهه‌هاست که جریان دارد و آمریکا بازیگر اصلی آن است. اما این ابلهان بجای آنکه فعالانه برای حل مناقشه فلسطین-اسرائیل تلاش کنند در امور ما دخالت کرده و به نئونازی‌ها ( اوکراین ) کمک تمام عیار داده و دو ملتی را که ارتباط نزدیک با هم دارند، رودرروی یکدیگر قرار می‌دهند.

مدودف در ادامه نوشت: چه چیزی می‌تواند وسوسه جنون‌آمیز آمریکا به ایجاد مناقشه در سراسر کره زمین را متوقف کند؟ گویی، هیچ چیزی کمتر از جنگ داخلی در خاک آمریکا نمی‌تواند.

رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح شنبه عملیات همه‌جانبه و بی‌نظیر خود را از غزه علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کردند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست‌ها را در شوک فرو برده است.

منابع صهیونیستی اعلام کردند که در این عملیات تاکنون ۳۰۰ نفر در سرزمین‌های اشغالی به هلاکت رسیده و یک هزار و ۴۵۲ تن دیگر نیز زخمی شده‌اند.

همچنین اسارت ۳۵ نظامی صهیونیست و اعلام آن از سوی حماس و تایید آن از سوی منابع صهیونیستی فقط در طول سه ساعت اولیه عملیات از دیگر رویدادهای مهم عملیات بی‌نظیر رزمندگان فلسطینی است.

ارتش رژیم صهیونیستی نظامیان ذخیره خود را فراخواند و اقدام به بمباران غزه کرد. در پی حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه ۲۳۲ تن شهید و یک هزار و ۶۹۷ نفر نیز زخمی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha