۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۶:۵۸
کد خبرنگار: 1385
کد خبر: 85250964
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مقام سابق صهیونیستی: حمله فلسطینی‌ها ضربه مهلکی بر نهادهای اطلاعاتی و نظامی ما بود

تهران- ایرنا- یک مقام سابق ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که عملیات تازه مقاومت فلسطین «ضربه مهلکی» بر نهادهای اطلاعاتی و نظامی صهیونست‌هاست.

به گزارش ایرنا، «مئیر ارلان» افسر سابق ارتش صهیونیستی و پژوهشگر ارشد «موسسه مطالعات امنیت ملی» در دانشگاه تل‌آویو بامداد یکشنبه به اسپوتنیک گفت: ما برای این حمله آماده نبودیم. این واقعا یک ضربه بزرگ بر نهادهای اطلاعاتی و ارتش است. هیچ شکی در این باره نیست و باید آن را بپذیریم.

وی با اذعان به اینکه نظامیان صهیونیست از عملیات «طوفان الاقصی» غافلگیر شدند، افزود: جنبش حماس فلسطین از قبل برای این حمله برنامه‌ریزی کرده بود.

ارلان گفت: این حمله شکست بزرگی برای تشکیلات اطلاعاتی اسرائیل بود و باید تحقیقاتی جدی درباره آن انجام شود. این مساله نشان می‌دهد که در خاورمیانه هر چیزی ممکن است رخ دهد؛ حتی چیزهایی که واقعا پیش‌بینی نمی‌کنید.

همزمان با حملات موشکی و راکتی از نوار غزه به مناطق مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل گردانهای القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) صبح روز شنبه (۱۵ مهرماه) از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

نیروهای مقاومت همچنین در اقدامی بی سابقه به حداقل ۷شهرک‌صهیونیست‌نشین نفوذ کردند که براساس اذعان رسانه های صهیونیستی حدود یکهزار نخبه از رزمندگان فلسطینی توانستند از ۷ شکاف موجود در حصار مرزی با نوار غزه وارد سرزمین های اشغالی شوند.

از سوی دیگر بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، به دنبال عملیات طوفان الاقصی، تاکنون ۳۰۰ صهیونیست کشته و بیش از یکهزار و ۵۹۰ تن دیگر نیز زخمی شدند که وضعیت ۲۸۵ نفر از مجروحان وخیم گزارش شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha