رژیم صهیونیستی از نظر سیاسی به بن بست خورده است

قصرشیرین- ایرنا- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رژیم صهیونیستی از نظر سیاسی به بن بست خورده و دیگر توان مقابله و مبارزه را ندارد.

«شهریار حیدری » روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: رژیم صهیونیستی از نظر سیاسی به بن بست خورده و توان مقابله و مبارزه را ندارد و سال هاست بر مردم مظلوم فلسطین ظلم کرده و مردم بیگناه را به شهادت می رساند.

وی اظهار کرد: امروز مردم فلسطین به این نتیجه رسیده اند و شهادت را به زیر ظلم ماندن ترجیح دهند از این رو نیازمند حمایت هستند چون خود تصمیم گرفته و راه مبارزه را بلدند و ضعف های رژیم صهیونیستی را می دانند ولی نیازمند حمایت های جدی و معنوی کشورهای اسلامی هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران سال هاست که حمایت و پشتیبانی کرده و این حمایت را ادامه می دهد زیرا ما حامی مردم مظلوم فلسطین باشیم.

حیدری گفت: امروزدر سایه این مقامت ها و تلاش ها و هدایت ها و مشاوره ها مردم فلسطین بیش از هر زمانی قدرتمندترند و عملیات هایی که از چند روز گذشته طوفان الاقصی شروع کرده ادامه پیدا می کند تا زمان رسیدن به حق و حقوق خود و آزادسازی سرزمین های اشغالی و خروج صهیونیست ها مقاومت خواهند کرد.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: اولین دستاورد این کار تضعیف روحیه صهیونیست ها و تقویت روحیه مقاومت است چون جریان مقاومت به این باور رسیده می تواند با استمرار و تداوم مقاومت پیروزی را از آن خود کند.

حیدری افزود: انتظار ما از جهان اسلام این است کمک کنند و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کنند چون هرچه سلاح غیر متعارف دارد بر سر مردم به خصوص کودکان مظلوم و بی گناه و بی دفاع می ریزد و این نشان از صفت ددمنشانه و خوی درنده ی صهیونیستی بوده و این کارش به شدت محکوم است و باید نهادهای بین المللی که دم از حقوق بشر می زنند به این عرصه ورود کنند که حقوق بشر در سرزمین های اشغالی چطور توسط رژیم صهیونیستی نقض می شود.

وی اضافه کرد: همین حرکت و مقاومت مردم فلسطین نشان داد که اگر جهان اسلام متحد باشند می توانند به عنوان قدرتمندترین مولفه ی قدرت در دنیا مطرح باشند و حرفی برای گفتن در نهادها و نظام بین الملل داشته باشیم.

او گفت: دشمن سال ها تلاشش این است در جهان اسلام تفرقه بیندازد که برخی کشورها تحت تاثیر قرار گرفتند اما امروز بیش از هرزمانی وحدت جهان اسلام ضرورت دارد که بتوانند به عنوان قطب قدرت مطرح شوند و در چنین شرایطی به راحتی از ملت مظلوم فلسطین حمایت کنند و خود را نیز در مقابل تهدیدات دشمنان متحد کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha