۲۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۶
کد خبر: 85256651
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

راهپیمایی شهروندان غرب مازندران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین+ فیلم

نوشهر - ایرنا - راهپیمایی شهروندان ولایتمدار غرب مازندران امروز جمعه در حمایت از ملت مظلوم فلسطین با حضور اقشار مردم این منطقه برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مردم مومن و انقلابی شهرستان های نور، نوشهر، چالوس، کلاردشت، عباس آباد، تنکابن و رامسر واقع در غرب مازندران امروز جمعه در این راهپیمایی با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین را محکوم کردند.

این راهپیمایی از میادین مرکزی تا مصلی این شهرستان با حضور آحاد مردم برگزار و در پایان راهپیمایی قطعنامه ۶ ماده‌ای قرائت شد و حاضران با فریاد " الله اکبر خامنه‌ای رهبر" بندهای آن را تایید کردند.

نمازگزاران جمعه شهرستان های غرب مازندران همزمان با سایر هموطنان در سراسر کشور در میادین اصلی شهر با سردادن شعارهای مرگ بر صهیونیست انزجار خود از استکبار جهانی را فریاد زدند و با فریاد خود خواهان پایان عمر صهیونیست شدند.

راهپیمایی شهروندان غرب مازندران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین+ فیلم

راهپیمایی شهروندان غرب مازندران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین+ فیلمبه گزارش خبرنگاران ایرنا، این راهپیمایی در دیگر شهرهای استان مازندران با حضور پرشور مردم برگزار شد و شرکت کنندگان با سردادن شعارهایی علاوه بر نشان دادن خشم و انزجار خود از رژیم صهیونیستی، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

حماسه اخیر جوانان فلسطینی با عنوان عملیات " طوفان الاقصی " و ضربات مرگبار و غیرقابل ترمیم به رژیم صهیونیستی؛ پاسخی به سالها جنایت، ظلم و درنده خویی مداوم رژیم غاصب جعلی در حق ملت فلسطین است و بدون شک این رژیم نمی تواند با دروغگویی و مظلوم نمایی؛ چهره هیولایی و دیوسیرت خود را در حمله به غزه و قتل عام مردم آن پنهان کند.

در حمله حماس به رژیم غاصب صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی، بیش از یک هزار نفر از نیروهای اسرائیلی کشته شده اند.

رزمندگان فلسطینی در این عملیات موفق شدند رژیم صهیونیستی را از نظر اطلاعاتی، عملیاتی و حتی رسانه‌ای با شکست سنگینی مواجه کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha