ادارات و دستگاههای اجرایی  استان یزد جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

یزد- ایرنا- ادارات و نهادهای اجرایی استان یزد با صدور بیانیه های جداگانه ، جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا در بخشی از بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی و نهضت پیشرفت بانوان استان یزد در پی جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه آمده : اقدامات وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی در چند روز اخیر بالاخص اقدام دیشب که حمله به بیمارستان غزه بود، اوج خباثت این رژیم آدم کش را نشان داد.

"سکوت جامعه بین الملل در این حوادث، نشانگر همدستی آنها با این رژیم در آغشته شدن به خون هزاران تن از مردم مظلوم فلسطین می باشد،جنایت بیش از هفتاد ساله رژیم صهیونیستی علیه این ملت مظلوم در زمان های مختلف اعم از تحریم غذا، دارو، برق و آب، غزه را به زندانی روباز برای آنها تبدیل کرده است."

در ادامه این بیانیه امده : مقصر جلوه دادن فلسطین، بمباران بی‌سابقه مناطق مسکونی، اخراج اجباری از محل سکونت‌ و بمباران همان مناطقی که پیشتر منطقه امن اعلام شده، مقدمه‌ای برای پاکسازی نسلی است.

"بی شک وظیفه کنونی جامعه اسلامی بالاخص کشورهای عربی، حمایت از جبهه مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی و اقدام عملی علیه جنایات رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی می باشد ،اتحاد ملت های مسلمان در این جریان، سرآغاز شکست هیمنه پوشالی اسرائیل غاصب است؛ همان طور که به فرموده حضرت امام خمینی (ره) اگر مسلمین مجتمع بودند یک سطل آب به اسرائیل می ریختند؛ او را سیل می برد.

"اداره کل تبلیغات اسلامی و نهضت پیشرفت بانوان استان یزد همانند مردم شهیدپرور دارالعباده و دارالعلم یزد، حمایت همه جانبه و همیشگی خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام داشته و از همه دولتهای عربی و اسلامی، چهره های تأثیرگذار و سازمان های بین المللی و حقوق بشری می خواهد که در برابر این جنایات هولناک، سکوت و مصلحت را کنار گذاشته و حمایت کامل و عاجل سیاسی، مادی و معنوی را از مجاهدان فلسطینی و مردم مظلوم غزه به عمل آورند."

پاسخی محکم و دندان شکن به رژیم صهیونیستی خواهیم داد

اداره کل آموزش و پرورش استان یزد هم ضمن محکومیت جنایات هولناک رژیم غاصب صهیونسیتی در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه در بیانیه ای آورده :جهان شاهد و ناظر جنایات جنگی و غیرانسانی رژیم صهیونیستی اسرائیل این دردانه استکبار جهانی علیه مردان، زنان و کودکان بی دفاع و بی گناه غزه است، مردمی که به دور از همه امکانات و تجهیزات و نیازهای اولیه بشری در محاصره همه جانبه قرار دارند.

در ادامه این بیانیه آمده : شرافت انسانی و وجدان بشری حکم می کند فارغ از هر رنگ و نژاد و آیین و عقیده، همه انسان های آزاده سراسر دنیا بپا خیزند و در مقابل این غده سرطانی که عواطف میلیون ها انسان‌ را به شدت جریحه دار کرده و قلب هر انسانی را به درد آورده است پاسخی محکم و دندان شکن بدهند.

جنایات هولناک رژیم صهیونیستی بی پاسخ نخواهد ماند

در بیانیه انجمن دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد هم امده : ما دانشجویان حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه که باعث به خاک و خون کشیده شدن صدها تن از مردم مظلوم و بی گناه فلسطین مخصوصاً کودکان و زنان بی پناه شده است را به شدت محکوم کرده و این اتفاق تلخ را به ساحت مقدس امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مسلمین و آزادی خواهان جهان تسلیت عرض می کنیم.

"قطعاً این جنایت هولناک بی پاسخ نخواهد ماند و انتقام خون های پاک ریخته شده گرفته خواهد شد. رژیم صهیونیستی از بدو تکوین تاکنون نشان داده که با جنایت و کشتار و غصب و بیداد، همزاد بوده و اقدام ددمنشانه این رژیم در بمباران بیمارستان‌، دل تمام جهانیان را بدرد آورده است، حرکت شومی که پاسخ آن کوبنده خواهد بود.

امروز جمعی از دانشگاهیان دانشگاه یزد و کادر درمان هم در محکومیت حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی تجمع و جنایات این رژیم غاصب را محکوم کردند.

قرار است عصر امروز تجمع مردم یزد و بویژه کودکان استان یزد در ابراز همدردی با کودکان مظلوم غزه در محل حسینیه امیر چخماق برپا شود.

به گزارش ایرنا جنایات صهیونیست‌ها در غزه در حالی وارد دوازدهمین روز خود شده که دیشب یک نمونه دیگر از حقوق بشر صهیونیستی با بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی غزه و به خاک و خون کشیده شدن مجروحان بستری و مردم پناه برده به آنجا دوباره به نمایش درآمد، جنایتی که کشورهای غربی همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با تمام توان از اسراییل حمایت کردند.

اشغالگران صهیونیست سه شنبه در اقدامی جنایتکارانه با بمباران بیمارستان المعمدانی غزه بیش از ۵۰۰ فلسطینی را به شهادت رساندند.

شمار شهدای غزه از آغاز نبرد طوفان الاقصی تا این لحظه به ۳ هزار و ۲۰۰ نفر رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha