تجمع مردمی محکومیت جنایات رژیم اشغالگر اسراییل در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

شهرکرد - ایرنا - مردم چهارمحال و بختیاری در حرکتی خودش در نقاط مختلف استان با برگزاری تجمع اعتراضی، نسبت به جنایات اخیر رژیم اشغالگر قدس اعلام انزجار و نسل‌کشی این رژیم در غزه و بمباران بیمارستان المعمدانی را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، همچنین مردم شهرکرد با حضور در میدان امامزادگان دو معصوم شهرکرد و با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، از مردم بی‌دفاع غزه حمایت کردند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری در این آیین اعلام کرد: جنبش حماس در قالب عملیات طوفان الاقصی، رکن بازدارندگی، توان اطلاعاتی و امنیت سرکردگان رژیم صهیونیستی را در مقر و پناهگاهشان، زیر سوال برد.

حجت‌الاسلام ابوالفضل احمدی افزود: این حمله‌های کور و اقدام ددمنشانه و وحشیانه رژیم صهیونیستی و کشتار مردم بی دفاع، کودکان و زنان غزه، از سوی رژیم اسراییل در پاسخ به عملیات طوفان الاقصی جنبش حماس است.

وی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی بر دیوار شکست خورده استکبار جهانی تکیه زده است و با این اقدام ذلیلانه و بزدلانه علیه موجودیت خود اقدام می‌کند.

احمدی با اشاره به انزجار امت‌های مسلمان سراسر دنیا از اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی ادامه داد: ریشه و طومار این رژیم منفور کودکش به دست جبهه مقاومت پیچیده می‌شود.

وی یادآور شد: رژیم صهیونیستی با این حمله وحشیانه به بیمارستان المعمدانی و کشتار صدها کودک فلسطینی خباثت خود را به دنیا نمایش داد و نشان داد که این رژیم ابتدایی ترین اصول انسانیت را رعایت نمی‌کند.

احمدی تاکید کرد: امت اسلامی و مردم ولایت‌مدار برای دفاع همه جانبه از ملت فلسطین آماده هستند و تا پیروزی نهایی و حذف این رژیم کودک کش ایستاده‌اند.

به گزارش ایرنا، اشغالگران صهیونیست سه شنبه بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری بیش از ۵۰۰ فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha