۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۳
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85263784
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امدادگران و کادر درمانی هلال احمر کردستان در دفاع از غزه تجمع کردند

سنندج- ایرنا- اجتماع بزرگ امدادگران و کادر درمان جمعیت هلال احمر و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و دفاع از مردم مظلوم غزه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کارکنان، امدادگران و کادر درمانی جمعیت هلال احمر کردستان و دانشجویان و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی روز پنجشنبه در محکومیت حمله‌ رژیم غاصب قدس به امدادگران، کادر درمان و غیر نظامیان در غزه، در محوطه اصلی دانشگاه علوم پزشکی اجتماع و با شعارهای مرگ براسراییل و مرگ بر آمریکا، این جنایات را محکوم کردند.

امام جمعه دهگلان در این اجتماع اظهار کرد: سرزمین فلسطین به عنوان سرزمینی مقدس و قبله اول مسلمان و محل هبوط انبیای الهی و دارای جایگاه ویژه ای در اعتقاد و تفکر مسلمانان است.

ماموستا عبدالسلام محمدی ادامه داد: در قران کریم در آیات متعدد از بنی اسرایبل صحبت می شود، کسانی که پیامبران را به ناحق می کشتند و در طلم و تجاوز در تاریخ زبانزد بودند.

امدادگران و کادر درمانی هلال احمر کردستان در دفاع از غزه تجمع کردندوی یادآور شد: رژیم جعلی و کودک کش اسراییل سالهاست به جنایات خود ادامه می دهد و حمایت برخی کشورها در راس آن امریکا و سکوت بسیاری از مجامع بین المللی و مدافع حقوق بشر، این رژیم را برای قتل عام مردم فلسطین جسورتر کرده است.

امام جمعه دهگلان به تلاش برخی رسانه‌ها برای حمایت از رژیم صهیونیستی و مظلوم نشان دادن این رژیم جنایتکار اشاره کرد و گفت: رابطه برای کشورهای عربی و عدم حمایت قاطع از فسطین باعث شده شاهد جنایات بیشتر اسراییل باشیم.

ماموستا محمدی، عملیات طوفان الاقصی را موجب شکست هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی دانست و اظهار کرد: رژیم صهیونیستی روز گذشته کودکان و زنانی که به بیمارستان المعمدانی پناه کرده بودند و کادر درمان و پزشکی را به خاک و خون کشید که نپونه بارز جنایت جنگی است.
وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی پایبند به هیچ قانون و ارزشهای اخلاقق و دینی نیست، از کشورهای اسلامی خواست با قاطعیت از مردم غزه حمایت کنند.

در پایان بیانیه امدادگران و داوطلبان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی قرائت و با شعارهای مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا همراه شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha