۲۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۵
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85264667
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت گناباد: «طوفان الاقصی» بستر شکست رژیم صهیونیستی است

گناباد-ایرنا- امام جمعه موقت گناباد گفت: «طوفان الاقصی» و مقاومت مردم فلسطین و حماس در مقابل تجاوزات و جنایتهای رژیم اشغالگر قدس، بستر شکست تدریجی و ذلت و خواری رژیم غاصب صهیونیستی را فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام رضا مدنی امروز در خطبه های نماز جمعه گناباد در مصلی امام خمینی (ره) این شهر با اشاره به هفته تربیت بدنی افزود: عملیات طوفان الاقصی بیداری بیش از پیش مسلمانان و کشورهای اسلامی در برابر جنایتهای استکبار جهانی را در این منطقه فراهم کرد.

وی با محکومیت جنایتهای رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به غزه و از جمله بمباران بیمارستان «المعمدانی» که بر اثر آن بیش از یک هزار نفر از مردم، زنان و کودکان به شهادت رسیدند، گفت: افزایش بصیرت مسلمانان و بیداری کشورها و موج محکومیت گسترده این جنایتها از مصادیق شکست غیر قابل ترمیم این رژیم جنایتکار به شمار می رود.

امام جمعه موقت گناباد تصریح کرد: رِژیم غاصب صهیونیستی طی ۷۰ سال گذشته به دنبال پنهان نگهداشتن جنایتها و ددمنشی های خود علیه مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و به تعبیری اجرای تدریجی نقشه از نیل تا فرات بود و در این مسیر تعدادی از کشورهای اسلامی را با خود همراه کرد، اما طوفان الاقصی موجب بیداری بیشتر مسمانان و آزادی خواهان جهان علیه این سیاستهای استکباری شد.

حجت الاسلام مدنی افزود: استکبار جهانی به شیوه های مختلف به دنبال مظلوم نمایی یهودیان در سطح جهان بود، ولی طوفان الاقصی موجب شد که برخی کشوهای اروپایی مانند پرتغال و اسپانیا لایحه تابعیت یهودیان را لغو کنند.

اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال به ورزش گناباد در دولت سیزدهم

امام جمعه موقت گناباد در بخشی دیگر از سخنانش گفت: ۳۰۰ میلیارد ریال طی یک سال گذشته از محل اعتبارات دولتی و مشارکت خیران برای توسعه کمی و کیفی رشته های مختلف ورزشی در این شهرستان تخصیص یافت.

حجت الاسلام مدنی افزود: دولت سیزدهم طی ۲ سال گذشته توجه خاصی به بخشهای مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و از جمله ورزش داشته است و با اختصاص اعتبارهای لازم بستر توسعه کمی و کیفی آن را بین آحاد مختلف جامعه فراهم کرد.

وی ادامه داد: طی یکسال گذشته به طور متوسط افزون بر ۲۰ میلیارد ریال اعتبار در هر ماه به بخش ورزش شهرستان گناباد تخصیص یافت.

امام جمعه گناباد با گرامیداشت هفته بیمه سلامت تصریح کرد: توسعه این بیمه به عنوان بزرگترین سازمان بیمه گر یکی دیگر از رویکردهای مهم دولت سیزدهم در سطح کشور و از جمله این شهرستان بود.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha