۲۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۸
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85256964
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه گناباد:‌ دستاوردهای طوفان الاقصی بسیار است

گناباد-ایرنا- امام جمعه گناباد گفت:‌ طوفان الاقصی اگر چه موجب شهادت و مجروح شدن تعداد زیادی از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین شد ولی دستاوردهای بسیاری در مقابله با رژیم غاصب صهیونستی به دنبال داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حسن صادقی نسب امروز در خطبه های نماز جمعه گناباد در مصلی امام خمینی (ره)‌ این شهر افزود: طوفان الاقصی هیمنه رژیم غاصب صهیونستی که ارتش خود را شکست ناپذیر و گنبد آهنینش را غیر قابل نفوذ می دانست بیش از پیش در هم شکست، در این عملیات تعداد زیادی از نیروها و فرماندهان این رژیم اشغالگر که دستشان به خون مردم بیگناه فلسطین آغشته بود به هلاکت رسیدند.

وی ادامه داد:‌ مبارزان فلسطینی با اقدامات شجاعانه خود ضربات مهلکی به رژیم غاصب صهیونیستی وارد کردند.

خطیب جمعه گناباد با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اضافه کرد:‌ علت اصلی این طوفان عملکرد خود رژیم صهیونیستی است، چراکه وقتی این رژیم درنده خویی و وحشیگری را از حد می گذراند، باید منتظر عواقب اقدامات خصمانه خود باشد.

وی اظهار کرد:‌ رژیم اشغالگر قدس که توانایی مقابله با جهاد اسلامی فلسطین را ندارد با ارتکاب جنایات جنگی مناطق مسکونی را آماج حملات خود قرار داد و بسیاری از مردم اعم از مرد و زن و پیر و جوان و حتی کودکان را به شهادت رساند و آب و برق را به روی آنها قطع کرد.

حجت‌الاسلام صادقی نسب افزود:‌ طوفان الاقصی طرح استکباری عادی سازی روابط با رژیم صهونیستی که با همکاری برخی از کشورهای منطقه در راستای اهداف خصمانه آنها طراحی شده بود را به هم ریخت و ماهیت آن را به اثبات رساند.

امام جمعه گناباد در بخشی از سخنانش تاکید کرد:‌ پارک بانوان گناباد متعلق به همه بانوان است و کسی حق ندارد که سایر بانوان را از آن بیرون کند و یا مورد اهانت و ناسزاگویی قرار دهد.

به گفته وی، با کمک مسوولان و متولیان فرهنگی و اجتماعی باید آیین نامه ای برای پارک بانوان تدوین شود.

نمازگزاران گنابادی بعد از اقامه نماز جمعه با شرکت در یک راهپیمایی سیاستهای خصمانه رژیم غاصب صهیونسیتی را محکوم و حمایت خود را از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین نشان دادند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha