۲۸ مهر ۱۴۰۲، ۲۰:۳۳
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85264910
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجتماع بزرگ مردم اهواز در محکومیت نسل‌کشی رژیم صهیونیستی

اهواز - ایرنا - جمعی از مردم اهواز جمعه شب در محکومیت جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه تجمع کردند.

به گزارش ایرنا، اجتماع بزرگ اهوازی‌ها با حضور رزمندگان گردان‌های دفاع مقدس در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت برگزار شد.

اقشار مختلف مردمی از زن و مرد، پیر و جوان با مشت‌های گره کرده از ساعت ۱۹ روز جمعه در بلوار حضرت جوادالائمه(ع) اهواز تجمع کرده و با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا جنایات این رژیم غاصب جنایتکار را محکوم کردند.

اجتماع کنندگان با در دست داشتن پلاکاردها و نوشته‌هایی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین، همدردی و حمایت خود را از مردم این کشور اعلام کردند.

"اسرائیل، آمریکا - مرگتان باد، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، هیهات من الذله، لبیک یا خامنه‌ای ، وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد - ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد، ای رهبر آزاده - آماده ایم آماده از جمله‌ شعارهایی بود که اجتماع کنندگان فریاد کردند.

جوانان انقلابی اهواز پرچم ایران اسلامی را در کنار پرچم فلسطین و حزب الله لبنان به اهتزار درآوردند تا اتحاد و همبستگی خود را با مردم فلسطین نشان دهند.

حضور جامعه ورزشکاران، دانشجویان، دانش آموزان و طلاب در کنار دیگر اقشار مردمی در این اجتماع نمود گسترده داشت.

به گزارش ایرنا، اشغالگران صهیونیست سه‌شنبه ۲۵ مهرماه بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه طبق اعلام منابع خبری بیش از ۵۰۰ فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha