۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۷
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85265314
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف حدود ۱۵۹ هزار عدد قرص‌ ترامادول در خدابنده

۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۷
کد خبر: 85265314
کشف حدود ۱۵۹ هزار عدد قرص‌ ترامادول در خدابنده

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت:‌ ۱۵۸ هزار و ۹۰۰ عدد قرص ترامادول قاچاق به ارزش ۱۶ میلیارد ریال از یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در این شهرستان کشف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ محسن غنیمتی روز شنبه با بیان این مطلب، افزود: در راستای مقابله با کالای قاچاق، ماموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده هنگام کنترل خودروهای عبوری به این خودرو مشکوک شده و پس از توقف و بررسی آن،‌ قرص های قاچاق را کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه در این زمینه پرونده مقدماتی تشکیل و خودرو به پارکینگ منتقل شد، اظهار کرد:‌ متهم به همراه کالای مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مرجع ذیصلاح معرفی شد.

سرهنگ غنیمتی خاطرنشان کرد: مبارزه قاطع با قاچاقچیان و سوداگران به طور ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار دارد و از شهروندان تقاضا می شود علاوه بر نخریدن کالاهای قاچاق، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۱۵۴ دستگاه گوشی هوشمند

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت:‌ در پی توقیف یک دستگاه سواری سمند در شهرستان ایجرود ۱۵۴ دستگاه گوشی هوشمند قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال کشف شد.

سردار محمد طراقیه افزود: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان ایجرود حین کنترل مسیرهای ارتباطی شهرستان به یک دستگاه خودرو سمند مشکوک شده و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی اظهار داشت: ماموران پس از هماهنگی قضایی در بازرسی از این خودرو تعداد ۱۵۴ دستگاه گوشی هوشمند خارجی را که به طرز ماهرانه ای در کابین خودرو جاساز شده بود کشف کردند.

سردار طراقیه تصریح کرد: در این خصوص خودرو به پارکینگ منتقل و راننده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان تاکید کرد: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان کالا به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و با قاچاقچیان و متخلفان برخورد جدی و قانونی صورت می گیرد.


کشف ۲۴ هزار عدد لوازم بهداشتی قاچاق از یک واحد صنفی


رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان از کشف ۲۴ هزار عدد لوازم بهداشتی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال از یک واحد صنفی متخلف خبر داد.

سرهنگ حسین بدری افزود: عوامل دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اطلاعات عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان در پی بازرسی های خود، از یک باربری مقدار ۲۴ هزار عدد لوازم بهداشتی قاچاق کشف کردند.

وی اظهار داشت: مامورین در بازرسی خود از انبار مرسولات این باربری تعداد ۲۴ هزار عدد ژیلت اصلاح صورت را که فاقد مجوزهای قانونی بود کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۲ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده که تحت رسیدگی است.

سرهنگ بدری خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت های این پلیس است و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در این زمینه، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اجرای طرح زاجرات و دستگیری ۱۵ سارق و کشف ۲۹ فقره سرقت


فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از اجرای طرح زاجرات و دستگیری ۱۵ سارق و مالخر و کشف ۲۹ فقره انواع سرقت در ابهر خبر داد و گفت:‌طرح زاجرات(پیشگیری از سرقت) در سطح شهرستان ابهر به منظور مبارزه با سرقت، دستگیری سارقان و کشف سرقت ها با تشکیل اکیپی مجرب از ماموران پلیس آگاهی و کلانتری های پنجگانه به اجرا درآمد.

سرهنگ محمد مهدیخانی افزود: با هماهنگی به عمل آمده با مقام قضایی، در اجرای این طرح ۱۵ سارق و مالخر سابقه دار شناسایی و دستگیر شدند و ضمن اعتراف به ۲۹ فقره انواع سرقت، ۲ دستگاه خودروی سواری پراید، چهار فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو و ۲ دستگاه دوچرخه، چهار فقره سرقت احشام، یک فقره سرقت منزل و ۱۶ فقره سایر انواع سرقت کشف شد.

وی با اشاره به کنترل ۱۸ مجرم حرفه ای، دستگیری ۲ محکوم متواری، پلمپ ۲ واحد صنفی متخلف و تحویل متهمان به مرجع قضایی خبر داد و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اعلام کنند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.


دستگیری ۳۶ سارق و کشف ۴۳ فقره سرقت

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از اجرای ۷۲ ساعته طرح زاجرات و دستگیری ۳۶ سارق و کشف ۴۳ فقره انواع سرقت در زنجان خبر داد و گفت:‌ در راستای برخورد قاطع با سارقان و مالخران، طرح زاجرات به مدت سه روز در سطح شهرستان اجرا شد.

سرهنگ ایرج خانی پور افزود: در اجرای این طرح ۳۲ سارق و چهار مالخر شناسایی و دستگیر شدند که در تحقیقات تکمیلی، ۴۳ فقره انواع سرقت از آنها کشف شد.

جانشین انتظامی استان زنجان با بیان اینکه در ادامه اجرای این طرح، ۱۱ دستگاه خودرو و سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز کشف شد، تصریح کرد: طرح های مشابه در هفته های آتی اجرا خواهد شد.

کشف سرقت ۱۰ میلیاردی طلا

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر در پی وقوع یک فقره سرقت منزل، از دستگیری سارق و کشف ۱۰ میلیارد ریالی طلا و جواهرات مسروقه خبر داد.

سرهنگ "محمد مهدیخانی " فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در ابهر، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی در نخستین گام راهی خانه مورد نظر شده و با انجام تحقیقات میدانی پی بردند، سارق یا سارقان هنگامی که هیچکس داخل خانه نبوده با کلید وارد خانه شده و حدود ۱۰ میلیارد ریال طلا و جواهرات صاحبخانه را به سرقت برده اند.

سرهنگ مهدیخانی ادامه داد: ورود سارق به منزل از طریق کلید، فرضیه سرقت توسط یک فرد آشنا را قوت بخشید و با توجه به آثار برجا مانده از سرقت، سه نفر مظنون با دستور قضائی احضار شدند و مورد تحقیقات پلیسی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی ابهر تصریح کرد: در بازجویی و تطبیق آثار جرم با افراد احضار شده، یکی از مظنونین که شاگرد مغازه شاکی بود در مواجهه با مدارک و دلایل متقن، لب به اعتراف گشود و بیان داشت: یک روز که کلیدهای شاکی در مغازه جا مانده بود از موقعیت استفاده کرده و کلیدها را برداشتم و وقتی شاکی با خانواده برای مهمانی از منزل خارج شد اقدام به سرقت کردم.

سرهنگ مهدیخانی با بیان اینکه سارق در این سرقت مقدار ۱۰ میلیارد ریال طلا به سرقت برده بود، عنوان کرد: سارق پنج میلیارد ریال از این مقدار طلا را فروخته بود که مابقی با راهنمائی وی از مخفیگاهش کشف شد.

پایان راز گم شدن یک خانم

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان در پی دریافت گزارش فقدانی یک خانم، از کشف جسد او و دستگیری قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

سرهنگ آدینه لو در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وصول خبر فقدان فردی ۴۴ ساله موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: برابر تحقیقات گسترده، یک نفر دستگیر شد و در پی ادامه تحقیقات از فرد دستگیر شده به قتل فرد مورد نظر اعتراف کرد.

آدینه لو گفت: با این اعترافات، جسد مقتول کشف و قاتل به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha